donderdag, februari 07, 2008

spetter

Anouk zag het niet zitten!
Niet voordat hij vijf is hoor mama!
Ik ben zo bang dat hij verzuipt!

Hoe ze er bij komt ik weet het niet, maar Jilles was er wel gevoelig voor en nam het over.
Ook hij wilde niet, pas als hij 5 was, dan wilde hij op zwemles.
De wachtlijsten zijn doorgaans lang, dus toen ik hem opgaf had ik berekend dat rond zijn vijfde verjaardag er wel een plekje zou zijn!
Maar nee!
Omdat Jilles op donderdagmiddag vrij is kon hij buiten de wachtlijsten om!

En zo had hij vandaag om 15.00 uur zijn eerste zwemles!

En het toeval (of niet??) wilde dat ik vandaag vrij was en dus met hem mee kon!
Na anderhalf jaar rust, keerde wij terug in het zwembad waar we drie jaar lang twee keer in de week kwamen, voor de zwemlessen van Anouk en Romy.
Ach, er was niks veranderd in die tijd!
Alleen een andere zwemjuf, maar juf Hellen is helemaal top!
En.........
Jilles heeft, behalve een zwembroek, iets wat Anouk en Romy niet hadden:
een zwemmeester!!!

Meester Sander! Ik kende hem alleen maar in clowns outfit, maar hij is een erg leuke meester!
En toen ze zagen dat ik foto's maakte, poseerde ze met zijn drietjes eventjes voor de camera!

Jilles vond het wel eng hoor, en hij was met zijn neus in het water geweest en met open ogen van de kant gesprongen, maar hij vond het wel leuk....
...... en hij wil volgende week wel weer!
Dan moet ik wel werken, zoals bijna alle donderdagen tot de zomervakantie, dus dit 'klusje' is voor heit deze keer!!!!

2 opmerkingen:

eliane zei

Super Jilles , jij wordt vast een echte waterrat. Zet 'em op !!

Anoniem zei

Oh wauw, dat ziet er gezellig uit (leuke badmeester ;))
Auke moet ook nog eens, eerst maar eens kijken naar de wachtlijsten. Bij Splash is het bijna een jaar hoorde ik, ieks! We zijn ook vrij laks omdat de wachtlijst bij Wilko destijds al weg was vóór hij 4,5 jaar was en dat eigenlijk te vroeg was, voor ons gevoel. Auke is wel wat pittiger en motorisch sterker geloof ik, we'll see!