vrijdag, oktober 05, 2007

Nog 9 nachtjes....

en dan gaan wij naar Zwitserland.
Op kraam bezoek bij Svenja en natuurlijk bij haar Mem en fattie!
En vanmorgen ben ik even de stad ingeweest voor de noodzakelijke dingen zoals een Vignet voor de snelwegen, een route kaart en een handboek voor op reis.
Maar ook voor de leuke dingen:-)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ik ben zo benieuwd hoe het haar zal staan.
Ik kan er verder niet teveel overzeggen, want mijn schoonzusje leest hier natuurlijk ook mee:-)

En ook voor mijn eigen kids het een en ander aangeschaft aan winterleggings, maillots, kniekousen en spijkerbroeken maat 110! (Hij wordt echt groot!)

8 opmerkingen:

Susan zei

O wat heerlijk, noodgedwongen de Hema in :-) En dan vooral die mini-maillotjes, he?

Nog gefeliciteerd met je nichtje!

Marjolein zei

Ooooooh wat een gave kleuren!!! En Hema.......die mis ik!!!!!!

Anoniem zei

Wauw, wat een mooie kleuren.
Lief hoor!

Je@net zei

Ooh, wat een gave spullies!! Mooie kleurtjes joh!!

Fleur zei

Leuk leuk leuk! Enneh, op vakantie?? Zomaar in oktober?? Wat heerlijk! (En hoe zit dat met de kinderen, mogen die 'zomaar' weg van school?)

Andrea zei

waar zouden we zijn zonder de Hema!
veel plezier met de voorpret!

eliane zei

machtig mooi spul hè ? Bij de HEMA.
Die hebben ze in Zwitserland niet.
Wel vervelend als je er naartoe "moet"zo'n HEMA , je komt altijd met meer thuis ........:))

Anoniem zei

Oh, dat is dus helemaal hieperdepiep! Wat leuk zeg, even een tripje naar een ukkepukje!! Ik ga even een kijkje nemen daar...
En ja, grote jongens worden nog groter!!