zaterdag, juli 28, 2007

a dream comes true!

Vanavond zal een van mijn grote dromen werkelijkheid worden.
Een droom die ik al lang heb, maar vanwege de financiele lasten niet zomaar even gerealiseerd kan worden.
Maar vanavond gaat het gebeuren, ik ga een ballonvaart maken!
Tijdens de ballonfeesten in Joure ga ik mee met deze ballon:

Deze ballon is van het ROF, onderdeel van de provinisje Fryslân. Ik heb de afgelopen vijf jaar veel werk voor hen gedaan. Maar de laatste maanden heb ik andere projecten gekregen en heb ik dit afgebouwd. Als dank voor 5 jaar samenwerking mag ik vanavond mee een vaart maken!
Samen met nog 3 andere mensen die voor voor het ROF hebben gedaan.
We hebben VIP kaarten gekregen voor het hele gezin, dus tegen 17.00 uur melden we ons in de VIP tent voor ontvangst, borrel en diner. En dan is het afwachten. Gisteren gingen ze pas tegen half 10 de lucht in, vanwege de harde wind. Ik hoop dat het vandaag eerder is.
Mijn schoonouders komen de kinderen later die avond ophalen, nemen ze mee naar huis en stoppen ze in bed en passen op. Lolke wacht tot ik weer terug ben en dan hebben we nog een afterparty. En aangezien ik mee ga in de BOB-ballon, is Lolke mijn BOB vanavond:-)
Ik zal mijn fototoestel niet vergeten en denk er aan om bij het opstijgen een filmpje te maken!
Dus kom morgen gerust even terug voor een verslag!!!

3 opmerkingen:

Jolanda zei

Geweldig. Ik ben benieuwd naar je belevenissen........

Marjo zei

Ohhh supergaaf zeg! Dat wil ik ook graag nog een keer meemaken!! Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen en foto's. Tot morgen op je blog :-)))

Anoniem zei

Wowwie! Spannend!we wachten af...