zondag, mei 13, 2007

Moederdag

Ook hier lekker moederdag!
Om half 8 kroop er een warme Romy bij mij in bed, maar toen ze later Anouk hoorde was ze weer snel vertrokken.
Om kwart over 8 werd ik wakker door een harde BOE! van Jilles en stonden ze alle drie lachend naast mijn bed met hun kadootjes!
Jilles mocht als eerste en ik kreeg een prachtig beplakte doos met tisseus. Romy had hetzelde kadoo maar dan mooi opgeverfd en met het kaartje er aan: fan mem har leafste snotnoas (van mama haar liefste snotneus!) dat briefje hoorde er bij Jilles ook aan, maar was er helaas afgevallen.

Anouk had een heel mooi beschilderd papieren bordje, met mooie kleuren en een touwtje aan de achterkant. Het kon opgehangen worden in de WC. Maar daarvoor vind ik het eigenlijk te mooi en ga er een ander plekje voor zoeken!
Zehad er ook nog een heel lief hartje bij geschreven! Ik krijg dan een dikke brok in mijn keel! Ik voel gewoon dat dit recht uit haar hart komt en dat raakt me!
Daarna ging het trio naar beneden om een ontbijtje te maken nadat ze bij mij de bestelling hadden opgenomen (beschuitje met jam!) Terwijl ze naar beneden lopen hoor ik Romy aan Anouk vragen: "Zal ik die ene verftekening nog aan Mem geven? Ik vind hem zelf eigenlijk niet zo mooi!". En bij het beschuitje en het glaasje jus kreeg ik dus nog een prachtige verftekening van Romy, want ik vind hem wel mooi!!!!
Ontbijt op bed is eigenlijk wel gezellig, dus er werden nog drie bordjes gemaakt en ze kwamen lekker bij me smullen!
Verder hebben we vandaag een beetje een lummeldagje.
Gisteren lekker naar Pieterburen geweest met de dames hier uit het dorp, maar daar zal ik nog even een andere blog over maken!
Alle moeders van de wereld: Een hele fijne moederdag!
Ook jij Wies!

4 opmerkingen:

Je@net zei

Oooh, wat een lieve cadeautjes!!
Heerlijk om zo verwend te worden!!

eliane zei

wat heerlijk om zo verwend te worden !!

Anoniem zei

Geweldig hè? Het gaat meer om het gebaar immers...

Marjo zei

Wat een prachtige knutsels!
En een lief filmpje met springende kids. Leuk om te zien!