zondag, april 01, 2007

Ze zijn er!!

Nee, het is echt geen 1 april grap!! Maar ze zijn er!! Al dagen lopen ze hier rondom het huis. En al dagen proberen we ze binnen te krijgen. Maar ze willen niet.
Een aantal van hen heeft vorig jaar vastgezeten in de brand. Toen is het hok van mijn schoonouders afgebrand. En ja, dan ging ik ook niet nóg weer een keer naar binnen in een schuur.
Gisteravond hebben we een laatste ultieme poging gedaan, maar tevergeefs!
Vanmorgen om half 8 werd ik wakker. Mijn schoonvader onder aan de trap, we moesten snel komen.....
en ja hoor! Daar zijn ze: de eerste lammetjes!! En wel vier stuks bij één moeder! En dat is veel. Meestal zijn het er twee of drie.
En alle vier gezond voor zover we nu kunnen zien!
Is het geen 'happy family'!!!
Vanaf nu zullen er wel dagelijks bij komen vermoeden we!
Ik ga straks, als het lichter is nog wel meer foto's maken!

8 opmerkingen:

Gonzo zei

Awwwww, lieeeeeef!!!!!!

Anoniem zei

Leuk hoor, en 4 is zeker veel zeg.
Nou beschuit met muisjes bij jullie dan maar de komende tijd :)

Jolanda zei

Wat leuk!! Nu is het echt lente!!

Marjo zei

Gefeliciteerd met deze hummels. Als er van die wolletjes rond dartelen, dan is het pas echt lente!!

Je@net zei

Oooo, wat een schatjes!! Prachtige foto's Paule!!
Spring is in the air!!

eliane zei

geweldig ! het is nu echt lente !!
hoeveel moeten er nog lammeren ??
Dat wordt een drukke tijd dus ..

eliane zei

geweldig ! het is nu echt lente !!
hoeveel moeten er nog lammeren ??
Dat wordt een drukke tijd dus ..

Marjolein zei

Ooooooh wat een schatjes zeg!! Lief hoor, leuk dat er nog meer komen zeg, mooie LO's kan je daar mee maken!