dinsdag, maart 06, 2007

altijd weer het weer

The WeatherPixie

22 minuten geleden, om 20:25 UTC, de wind blies met windsnelheden van 4.6 meter per seconde(10.4 mijl per uur) vanuit Zuid nabij Leeuwarden. De temperatuur was 9 graden Celsius (48 graden Fahrenheit), en de barometerdruk was 1,000 hPa (29.53 inHg). De relatieve vochtigheid was 93.4%. er was geen bewolking. Het huidige weer is Licht Motregen .

Tja, al survend over blogs kom je nog eens iets tegen:-)
Erg grappige site, voor met name weerfreaks!
Ik vind het plaatje wel leuk!
Bedankt Cisca!

3 opmerkingen:

Marjolein zei

Leuk inderdaad die dingen over et weer, heb zelf ook een weerplaatje op et blog.....mag om mij wel es veranderen hoor, het is me hier nog een partij koud..... jak! Ik zou graag weer es grassprietjes zien!

eliane zei

ik ben blij dat ik binnen zit en de kachel lekker aan ..........
Idd een grappig plaatje

Anoniem zei

Enne, vandaag hadden we weer weer! Mooi weer zelfs, wat heerlijk toch, hè?
Leuk, zulke statistiekjes in een plaatje trouwens!