dinsdag, februari 20, 2007

Kapot:-(

Jullie zullen je wel afgevraagd hebben, waarom post ze hier niks....
nou, mijn pc is kapot:-(((
Gelukkig zijn er mannetjes die zoiets voor je maken, maar helaas hebben die mannetjes het heel druk:-(
Ik hoop dit weekend weer online te zijn, maar met een verjaardagsweekend in het vooruitzicht met bezoek en zo......
Wie langs wil komen: LEUK!!
zaterdag of zondag overdag.... zaterdagavond zijn we niet thuis.

Mocht je dringend iets aan ons kwijt willen, tja, dan hebben we altijd nog zo'n apparaat met een snoer er aan waar je in kan praten:-)

(via mijn werk post ik nu even snel dit blogje)

8 opmerkingen:

eliane zei

ik heb je net een mailtje gestuurd op je werk !! hahahahaha

Je@net zei

Balen!! Hoop dat de mannetjes gauw tijd voor je hebben!! Je wordt gemist!!

Gonzo zei

Knuffel van Gonzo! Ik heb je mailtje van dinsdagmiddag gevonden, bedankt!

Marjolein zei

Jak, balen he dat dat zo lang duurt! Mis je wel hoor, wip elke dag altijd even langs! Oh, ben jij et weekend jarig? Zal et proberen te onthouden!

Anoniem zei

Ik zie je zaterdagochtend wel weer..........altijd balen van een pc die niet werkt:-/

Jolanda zei

Ook hier is het sinds vandaag zo ver. Onze harde schijf is gecrashed. BALEN. Gelulkkig kan ik via de laptop van mijn man 's avonds even bijlezen en mailen. Ik hoop dat dit snel voorbij is.

Anoniem zei

Paule, dat is echt balen, als je pc het niet doet!!! Ik weet niet wie er jarig is, daar bij jullie. Misschien ben je zelf wel jarig, maar die persoon wens ik een fijne verjaardag en feliciteer diegene bij deze, of we langskomen....????


prettig weekend,
Nanne

Fleur zei

En ik zag net via hyves dat JIJ morgen jarig bent! Van harte gefeliciteerd! Zit 'feestvieren' er bij jullie een beetje in? De verdrietige gebeurtenissen zijn immers nog zo recent. Aan de andere kant; het is altijd fijn om met elkaar te zijn en een beetje te vieren.
Fijne dag in ieder geval!