maandag, februari 26, 2007

Hij doet het weer!!!

Yes, PC is weer thuis! Na een week logeren bij 'de mannetjes' is hij vrijdag in goede gezondheid weer thuis gekomen.

Echter, we hadden een feestweekend (tja, 36.... is wel weer een stapje dichter bij de 40) dus ik was er nog niet aan toe gekomen om weer een blogje te plaatsen.

En overigens kreeg ik de kans ook niet.
Want ook het trio was erg blij dat PC er weer was!!!

OPROEP:
Door de crash van PC ben ik veel recente mailadressen kwijt. Wil je mij even een mailtje sturen als ik nog in jou adresboek sta?
Annemiek: jou kan ik dus ook niet meer mailen en je telefoonnummer kan ik niet vinden. Wil je even contact opnemen, dan kunnen we kijken of we nog wat kunnen afspreken.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Tja de 40 komt inderdaad al dichter bij...zucht..Lekker dat de pc weer doet.

Je@net zei

Welcome back in cyberspace ;-)

Gonzo zei

Welkom terug! Enne 40 is best leuk, hoor...! ;)

Marjolein zei

Yes..... she's back!! Nog gefeliciteerd meid, leuk gehad?? Oh, enne,wacht maar hoor, met 40 begint et echt... weet er alles van! Best uit te houden hoor:-))

Marjo zei

Tis nix he, zonder pc. Alleen als ik op vakantie ben, kan ik zonder. Maar zodra ik weer thuis ben..... ;-)

Anoniem zei

Fijn dat je peeceetje er weer is. Enne, alsnog van harte met jouw verjaardag! Joh, da's piep-jong nog. Je moest eens weten hoe dicht ik tegen de 40 zit, hahaha!

Jullie verjaardagen zitten ook vrij dicht op elkaar. Jilles is ook al snel aan de beurt toch? Mag hij al meedraaien op school?
Ik mail je nog wel even.