vrijdag, januari 05, 2007

Wie heeft de oplossing?

Elke keer als ik weer naar Blogger Dasboard ga, of ergens een post wil achterlaten, moet ik me steeds opnieuw aanmelden bij Blogger. Met mijn Google account. Sinds de switch heb ik hier al last van.
Wie weet de oplossing, want het begint nu irritant te worden.
Kan het te maken hebben met mijn firewall? Mijn antivirsu (Kaspersky)? Ik heb alle cookies en wachtwoorden via Windows al gecleand, maar het helpt allemaal niks....
Ik zou zeer geholpen zijn met de gouden tip!!

7 opmerkingen:

Eva zei

volgens mij ligt het bioj blogger, die onthoudt geen wachtwoorden. Ik heb er ook last van:(
groetjes Eva

Jolanda zei

En ik ook, maar als je klikt in het vakje waar je je username moet intikken, dan kun je daar een scrollmenuutje vinden. Het wachtwoord vult dan ook automatisch in. Wel heb ik bij sommige blogs waar ik een commentaar intyp, dat daar al mijn naam staat, en bij andere, zoals nu bij jou, moet ik idd alles weer invullen. Ik wil die gouden tip ook!!

Anoniem zei

Wij andersom, als berichtgevers, moeten ook continu opnieuw aanmelden. Jammer dat je niet gegevens in het geheugen kunt achterlaten, maar ach, het kan vervelender!

Andrea zei

Ik heb de afgelopen dagen ook last gehad van de een of andere hik bij blogger. Ik kon niet eens op mijn eigen blog posten!
Dus ik wil ook wel een gouden tip!

Marjo zei

JAAAAHHH ik heb de oplossing!!!
Even gezocht bij de helpfunctie van Google en toen vond ik dit:

The “Remember Me” login option will not work correctly in Internet Explorer 6.0. The best workaround is to simply use Firefox. However, if you prefer IE, you can add google.com to the list of allowed sites under Internet Options > Privacy.

En HET WERKT!!!

Groetjes,
Wizzkid

Paule zei

Yes, Wizzkid:-) reuze bedankt! Ik heb het ingesteld en goede hoop!!!

Dus: spread the news!!!!

Gonzo zei

Alweer iets dat niet op IE werkt en wel op Firefox...!

Bedankt voor de tip, Marjo!

Marijke ;)