woensdag, januari 03, 2007

Uit logeren.

Wij (de dames van dit gezin) zijn even logeren bij een vriendin. Helemaal in Boskoop:-)
Gisterochtend vroeg zijn we vertrokken, en na het kletsen, vakantieplannen smeden en een broodje zijn we Marinka op gaan halen en gezellig met zijn allen naar Buble Jungle in Leiden geweest. De wilde speelmiddag hebben we afgesloten met een bezoekje aan de Pannenkoekboerderij in Leiderdorp. Vorig jaar waren we daar ook al eens geweest en het was wederom een succes!
Na een beddendans, iedereen heeft ongeveer elk bed en elke combinatie wel geprobeerd lagen er toch vier kinderen rond 10 uur te slapen en konden wij nog evens crappen.
Maar ook onze oogjes vielen dicht en tegen 11 uur gingen wij ook naar bed. Na enig nachtelijk gespook van een kind met kiespijn heeft iedereen toch aardig wat uurtjes slaap gekregen. Het luchtbed van Romy liep wel langzaam leeg en vanochtend lag ze bijna op de grond:-)
Na een ontbijtje en het smeden van nieuwe plannen voor weer een dag vol leuke dingen gaan we nu allemaal douchen en aankleden en weer op stap.....
tot morgen, met foto's!

7 opmerkingen:

Marjo zei

Hoi Paule en Tanja,
Wat klinkt dit gezellie!! Ik wou dat ik ook "even" langs kon komen...
Heeeeeeel veel plezier nog samen en een stevige hug voor iedereen!

Groetjes,
Marjo

Gonzo zei

Paule en Tanja, veel liefs van Marijke! ;)

Anoniem zei

Hee Paule..ik wist helemaal neit dat je had zitten bloggen vanuit mijn huis! Haha..dat zie ik nu pas :)
Maarre..ik mis je nu al..en de jongens hebben het ook heel leuk gevonden zeiden ze hoor.
Hoop dat je inmiddels veilig thuis bent.
liefs
Tanja

Anoniem zei

Ja Tanja , je laat haar even achter de computer.........
Jullie hebben het gezellig gehad , zo te lezen en te zien aan de foto's op de groep.
Nu moet je vast weer wachten tot de volgende vakantie en die is over 8 weken....hihihihihi

Marjolein zei

Gezellig zeg!! Zo te lezen is het gezellig geweest, en ik begrijp uit Tanja's reactie dat je alweer thuis bent! Ben benieuwd naar de foto's. Die van Tanja op de groep waren super!

Anoniem zei

Klinkt leuk Paule!
Wij slapen gewoon thuis, op onze Wilko na, die een tegen-logeer-partij doet met Hessel, zijn beste vriend. Die sliep hier vorige week, nu andersom. En Auke wilde ook wat anders dus die slaapt nu op Wilko zijn bed. Niet zo heftig als bij jullie maar voor hun doen toch ook weer wél :)
Kom maar op met de plaatjes!!

Jolanda zei

Leuk, zo'n dagje naar een scrapvriendin.

Wat ook leuk is: ik heb je getagged. Kijk even op mijn blog.