vrijdag, januari 05, 2007

Spannend!

Ik zag je in de disco..... een hele toffe chick......

Vanavond gaan onze meiden met hun vriendinnetjes naar de disco. Voor het eerst. Maar ja, ze zijn dan al wel 6 en 7 jaar oud:-)

In het dorpslokaal organiseert de Berne Kommisje vanavond een kinder disco van half 8 tot half 10. Iedereen mag een vriendje of vriendinnetje meenemen.
De vriendin van Anouk is er de hele middag al en die van Romy is net gebracht.
Ze zijn nu naar boven om te make-uppen en daarna kan het feest beginnen:-)
Ik heb nog maar snel even een paar foto's gemaakt (nog zonder make up!)

Ik ben benieuwd naar de verhalen morgenochtend. Ik ga zelf vanavond ook uit, karten met de volleybalvereniging en daarna lekker stappen. Taxi is geregeld, dus........

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk, met dames doe je vaak zulke dingen lijkt me: make-uppen en zo :)
Heb je van 'na' ook foto's, voor henzelf, voor later?
Veel plezier vanavond. Mocht je nog zin hebben, ik heb je andersom ook getagged :)

Marjo zei

Veel plezier vanavond!