woensdag, januari 17, 2007

dag regen dag

Wat is het vanmiddag toch ongelooflijk vies weer:-(
Vanmorgen waren Romy, Jilles en ik gelukkig al op kadootjes jacht geweest voor Anouk. We kwamen toen een vriendinnetje tegen van Romy en hebben meteen een speelafspraak gemaakt voor vanmiddag.
Nadat ze bijna 2 uur boven hebben gespeeld met de Barbies ( o jee, we moeten alles nog opruimen!) vonden ze het toch tijd worden om even 'buiten te spelen'.

Nu is buiten bij ons eigenlijk ook weer binnen, dus wat doe je dan als je zoveel droge ruimte tot je beschikking hebt?
Juist, dan ga je van pakken hooi en een paar planken een hut bouwen:-)
En je gaat klimmen over grote blokken kuil (oei wat zullen ze lekker stinken vanavond!).

Maar je hebt dan op zo'n regen dag helemaal geen last van de regen en zeg je dus: dag regen!!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Sjoch, hearlik!!
Wat een topplekkie dan voor de kinderen Paule. Doet me zo denken aan mijn eigen jeugd, we speelden vaak zo (op de boerderij waar nu je schoonouders wonen, of op die van De Groot of Reitsma).
Dan mar stjonke, as se mar lol ha, toch?!

Anoniem zei

Oh wat ziet dit er toch heerlijk uit! Wat zullen die kinders genieten bij jullie zeg, ben bijna een beetje jaloers....
Femke

eliane zei

wat een heerlijke speelplek , ik als stadsje had vroeger een vriendinnetje die op een boerderij woonde en dat was ook super , vlotten bouwen etc.
En nu weer ..............mag ik ook weer eens komen spelen en stjonken gjin probleem, wij hawwe in dûs en wasmasjien !......:)))

Marjolein zei

Wat lekker joh, zo'n speelplek op die manier! Zalig dat ze zich daar zo vermaken! Enne, schoongekregen??

Marjo zei

Heerlijk dat ze zo kunnen spelen daar. Vroeger speelde ik ook heel veel bij de buren op de boerderij (nou ja, dat was toen nog wel 10 min lopen door de polder). En stinken dat we dan soms deden! Zeker als we in het kuilgras hadden gespeeld, of als er borstel (vezels die overblijven na bierbrouwen...)werd gestort in de silo's . En STINKEN dat we deden!! Wat zal mijn mams in stilte gezucht hebben.....