donderdag, januari 18, 2007

8-

Vandaag is Anouk 8- geworden.;-) Ze is zaterdag pas jarig, maar vandaag al getrakteerd op school.
Dus al een beetje jarig en dus: acht min:-)

Na overleg over de traktatie is het dit geworden:

Lekker blokje kaas, en ham met een augurk! En gezonde verantwoorde traktatie dus! En hij viel goed in de smaak.
Voor de meesters en juffen een cake gebakken gisteren en daar zijn nog weer plakjes van over gebleven, dus zometeen een lekker kopje thee met cake!


Ik zal blij zijn als de kinderen straks veilig uit school thuis zijn. De schoolbus rijdt wel gewoon, maar het gaat hier echt stevig te keer.
We hadden net (15.00 uur) een paar beste donderklappen:-( En alle sloten zijn overstroomd. De bijkeuken vol water, vloog gewoon onder de buitendeur door.
Lolke had de melkput ook al vol water, gelukkig is dat allemaal alweer weg gelopen, maar prettig is anders!!!
Wees gewaarschuwd en ga de weg niet meer op! Wij slaan vandaag de gymnastiek ook over!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

En nu maar hopen dat het zaterdag mooi weer wordt, dan komen we ff langs voor een glaasje prik-limonade !!!!!
Groetjes Danique Britta en Hester

Marjo zei

Heftig he, het weer. We moeten zo de kids nog ophalen.... Hopelijk voor jullie nu geen overstromingen meer!

Cisca zei

Alvast gefeliciteerd met jouw jarige job. Lekker traktatie, en het zit blijkbaar in de datum, Ilse wil ook al geen zoete traktatie, maar iets met kaas en/of worst. Zij trakteert morgen op croissantjes met ene knakworstje.

Cisca

Anoniem zei

Marc had moeten helpen met gym, maar we hebben het afgezegd. Ik kreeg de indruk dat gym gewoon door zou gaan, want Marc moest dan iemand anders regelen........???

Lekkere traktatie........:-)

Anoniem zei

Ziet er lekker uit Paule!
8- , tja ook dat mag je vieren :)
Anouk verheugt zich vast al op het échte feest?!!
Vandaag is mijn moeder jarig, maar we zijn niet meer geweest. Ik was allang blij dat ik thuis was, en daarna manlief en kinderen ook. Wyld waar... Ik hoop dat jullie verder schadevrij blijven, zo'n pleats is toch wel kwetsbaar.

Marjolein zei

He, lekker gezond, en ja, 8-.... klinkt heel goed!!
Wat een weer is het bij jullie geweest zeg, bah, naar hoor, voel je je toch wel wat onrustig lijkt me!!
Vast een gezellige dag zaterdag, maar ik wip nog wel langs van te voren!

Anoniem zei

Kijk, een gezonde tractatie, dat komen we in het onderwijs helaas te weinig tegen. Ziet er lekker uit. Gefeliciteerd met de groter wordende "kleine".

erik