vrijdag, oktober 20, 2006

Op school

Vanmorgen was het zover,
de schaal met muizen en cake mee naar school.
Een versierde hoed van juf en alle kinderen aan het zingen!
Allemaal leuke liedjes, ik heb ook een paar leuke filmpjes gemaakt. Ik zal even kijken of ik die ergens kan neerzetten zodat jullie ze kunnen zien.

Juf had ook een heel mooi verhaal over verjaardagskriebels, die kruipen van je tenen door je buik helemaal naar boven naar je hoofd. Maar verjaardagskriebels zijn wel gevaarlijk want als je gaat springen (van de feeststoel af bijvoorbeeld) dan loop je het risico dat je door het raam springt, of door de muur. En toen alle liedjes klaar waren en de klas tot zes telde (want Romy wordt 6) toen mocht ze van de stoel springen. Nou het was maar goed dat juf haar vasthield, want ze sprong bijna door het raam naar buiten. Gelukkig stond het raam nog open, omdat de hele klas zo hard HOERA hadden geroepen zodat Romy's vader het kon horen:-)

Ik vond het erg leuk zoals Romy haar juf het feestje met haar en de klas vierde!!
Het tracteren zelf ben ik niet bijgeweest, helaas moest ik aan het werk. Maar iedereen vond het wel leuk en lekker!!!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Feest in Eagum en dat tijdens de herfstvakantie. Van harte gefeliciteerd. Ik ga zo meteen eens zoeken waar Eagum ligt, het komt me zo vreselijk bekend voor, iets met de Friese Elfstedentocht....???? Ik heb zo het idee dat ik jaarlijks langs Eagum loop of rij. Maar jullie een gezellige herfstvakantie.

Nanne

Anoniem zei

Alvast de eerste HIEPERDEPIEP Romy!

Ik was ook altijd hééél lang jarig (herfstvakantie - 17oktober!)

Fleur zei

Wat een heerlijk geniet moment zo in de klas!
Veel plezier met de verjaardag in de vakantie (en gefeliciteerd!!).

Anoniem zei

dat is een goed begin van je vakantie , alvast een beetje jarig ..Leuke foto's van het feestje op school. Veel plezier op woensdag !!

Anoniem zei

Hallo Paule,

Ik heb een aantal foto`s van ons schoolreisje in klas 6 die ik je graag zou willen sturen!
Vandaar dat ik je post adres nodig heb. De ouderwetse manier dus:) Laat je het me even weten?

Groetjes Saskia

Anoniem zei

Voor ik ga vergeten om op DE dag te gaan feliciteren doe ik dat nu maar alvast. Wat een grote meid is het al hè, en ze was zo ukkepukkig toen ze er net was, ongelooflijk...
Mooie rportage zo, met Jilles in de keuken, zelf helpen en vieren op school!
Leuke traktatie ook, ik ga't onthouden! [hoop ik]

Anoniem zei

Heerlijk he zoals ze die verjaardagen op school vieren!! Gezellig, en fijn voor Romy, even lekker in het middelpunt van.......

Voor ik het vergeet alvast van harte gefeliciteerd!!!!!!!

Anoniem zei

Paule ik plaats je Site bij m'n Links, ik hoop dat je dit goed vindt. Zoniet dan hoor ik het en verwijder ik hem direct. Maar anders moet ik steeds met omwegen je site bezoeken.


Nanne