donderdag, oktober 19, 2006

Kijkje in de keuken

en de rest van het huis!
In navolging van anderen ook hier een kijkje in de woonkamer.
En ik heb er voor gekozen om er geen VT-wonen reportage van te maken, maar om jullie een beeld te geven van hoe het hier 80% van de tijd er ongeveer uitziet:-)

Dit is de rotzooi van Jilles. Hij speelt in principe achter de bank, maar ja, als de meiden naar school zijn en mem is in de keuken dan ben je natuurlijk dom als je niet de hele woonkamer gaat gebruiken als maisland om te hakselen en kuilen:-)

Dit is de opstelling van de woonkamer, twee grote banken en een stoel (die nodig aan vervanging toe is).
's Avonds gaat alle rotzooi in de kast en zitten wij saampjes smoek voor de tv:-)


Dit is de eettafel, maar die hadden jullie al gezien toen ik blogde over mijn nieuwe stoelen! En deze kant van het huis is doorgaans opgeruimder dan de rest. Dat komt ook omdat ik hier de meeste tijd doorbreng. Aan tafel scrap ik, de pc staat in de hoek en als je binnenkomt stap je meteen in deze kamer. Een beetje een goede indruk wil je dan nog wel maken:-)
Al hoewel, ik zie nu op de foto de pyjama van Anouk nog op de grond liggen

En dit is de keuken, smal maar practisch. Groot genoeg voor mij!
En de ervaring heeft wel geleerd, dat hoe groot je keuken ook is, hij staat altijd vol en iedereen loopt elkaar altijd voor de voeten:-)

Nou, wie volgt met een kijkje achter de schermen?

7 opmerkingen:

Fleur zei

Oei oei, wie volgt? Hmmm zou ik dan nu foto's maken (Fiene naar school en merel vanmorgen naar de speelzaal geweest) of vanmiddag als zowel Fiene met een vriendinnetje als Merel hebben gespeeld?
Zal ik maar kiezen voor het laatst?!
Wel heel leuk om te zien hoe jullie wonen hoor.

Anoniem zei

Ik wist et al hoe et er bij jou uitzeg, maar vind het wel gezellig hoor. Je banken vind ik vooral super, lekkere knal kleuren!! En ach.....die pj op de grond, maakt et uit, hier slingert ook altijd wel wat! Ik wil et wel doen, maar het is hier zo ontiegelijk donker in de kamer.... (kleine ramen, zijn wij niet gewend he?) Zal van de week wel eens kijken!!

Anoniem zei

ja leuk , alhoewel het ook mij zeer bekend voorkomt...hahaha, ook wel als het iets minder opgeruimd is , maar wat geeft het , je woont tenslotte niet in een ariadne-home reportage of museum.

Ik heb geen blog, dus ik kan je daarin niet volgen...:))

Anoniem zei

Jaaa leuk zeg !! Leuk ook dat je ons gewoon een kijkje gunt in hoe het er meestal uitziet.

Fijn weekend!

Anna

Anoniem zei

Leuk joh! Zodra ik iets meer tijd heb zet ik er ook een rondje woonkamer op! De tuin heb ik al gedaan;)

Anoniem zei

Leuk, zo'n kijkje in je kamer. En ook geruststellend. Hier is het regelmatig ook een gevaar om niet te struikelen over al het speelgoed, als ze lekker aan het spelen zijn.

En nog gefeliciteerd! Wat een leuke tractatie en zo te lezen een gezellige dag op school!

Anoniem zei

Leuk zo Paule, om heel je onderverdieping zo ongeveer rond te kijken! Hier is het ook geen toonzaal moet ik zeggen :)

Binnenkort doe ik een rondje bovenverdieping!