woensdag, september 20, 2006

Grapje

Allemaal hartstikke bedankt voor jullie adviezen over welke bril mij het beste stond.
Er werd me zelfs aangeboden mee te gaan om een bril uit te zoeken. Ze was het vast niet eens met de modelletjes die ik heb laten zien :-)))))
Maar goed:

deze is het NIET geworden

deze is het ook NIET geworden


en deze is het al helemaal NIET geworden


het was een grapje:-)
Op de verjaardag van mijn moeder heb ik een aantal brillen van ooms, tantes en neefje gepast en mijn neefje heeft er toen foto's van gemaakt.
We hadden toen al meteen bedacht dat ik dit als grapje om mijn blog zou zetten.

En leuk leuk leuk (of niet, dat moeten jullie zelf maar beoordelen): jullie zijn er in getrapt:-))))))

Nou, ik zal morgen weer een serieus blogje plaatsen hoor:-) Ga nu lekker genieten van mijn vrije middag.
Het wordt hoog tijd dat ik ga kwijlen bij al mijn nieuwe scrapspulletjes en de CK van oktober:-)

5 opmerkingen:

Marjo zei

Pffffff wat een opluchting! (ik was degene die subtiel aanbood om samen voor een voor bril te gaan shoppen!) You got me! Haha!
Zo, bofferd, jij hebt de ck van oktober al!! Ik moet die van september nog binnenkrijgen..... sugt. Geniet er lekker van. Wel buiten gaan zitten hoor, het is heerlijk weer!!

Anoniem zei

He you little stinker... je had ons mooi te pakken (weet eigenlijk niet eens meer of ik wel gereageerd had).... Nog maar lekker ff zonder bril!

Anoniem zei

wacht maar.........jouw brillentijd komt nog wel ......:))

Leuke grap Paule !!!

Marjolein zei

Gniffel.....jeetje zeg, had je ons even mooi te pakken... Goeie mop hoor!!!

liefs Marjolein

Anoniem zei

haha, ik vinnum wel grappig!