woensdag, augustus 09, 2006

We vervelen ons

en wat gaan we dan doen?
Lekker spelen met een digitale camera:-)
Ik liep, net als Marinka een poos terug, langs de spiegel en dacht: Ja die 3 kilo is nu te zien:-)
En net als Marinka toen deed heb ik mijn camera gepakt en ben naar boven gegaan. Lekker rustig, zonder kinderen die vragen wat ik doe. En lekker flirten met de camera.
Hoeveel zelfportretten ik heb gemaakt weet ik niet, maar er zat wel een leuke tussen:


Toen kwam Anouk ook boven met de boodschap: ik verveel me!
Dus ik ben ook haar op de foto gaan zetten.
Zij fotografeert doorgaans niet zo mooi als Romy, maar vanmiddag ging het gewoon goed en ook van alle foto's die ik van haar heb gemaakt was er eentje die helemaal top was:

En toen brak de zon door en kreeg Anouk een dromerige blik in haar ogen en heb ik deze drie prachtige foto's gemaakt:

Dat worden een paar mooie Lay Outs:-)

10 opmerkingen:

Anoniem zei

WOW wat een supergave foto's!
Die van jou is echt heel sprankelend, je ogen komen er schitterend op uit.
Die eerste van Anouk is ECHT Anouk, hele leuke foto!
En super joh dat de eerste kilo's er al af zijn...3 is niet mis hoor, dat is wel iets om trots op te zijn!
Ik heb het boek inmiddels ook voor mijn broer besteld bij BOL, krijgt hij zaterdag voor zijn verjaardag.

Marjo zei

Wauw, gave foto's Paule. Je staat er stralend op!
En ik zie dat het "linken" ook gelukt is!

Anoniem zei

Mooi......ik heb je vanmiddag gezien en niks gezegd dat het je zéker aan te zien is (het valt doorgaans meestal in het gezicht het eerste op als iemand is afgevallen).

De header is ook zéker goed gelukt:-)

Anoniem zei

Vergeet ik nog 1 ding tussen te zetten bij het niet hebben gezegd: "foei";-DD

Anoniem zei

Wat een prachtige foto's Paule!

Anoniem zei

Gave foto`s joh! Voelt ook lekker hè, als je aan het lijnen bent en mensen geven je complimentjes. Succes met de overife 7.
Greetz Sas

Marjolein zei

Goh Paule, wat zie jij er goed uit meid!!! Geweldig, dat doet je goed, en je banner is super!
En die foto's van Anouk...... geweldig!! Je moet je vaker vervelen:-)

liefs Marjolein

Francine zei

prachitge foto's, en je ziet er hardstikke goed uit!

Anoniem zei

Hoi Paule,

ik lees een tijdje mee op je blog, je schrijft heel leuk. Het is ook tof om eens wat van het boerenleven mee te genieten van op afstand.
Wat de foto's betreft, die zijn heel leuk, en die van jou is ook echt heel mooi, maar eerlijk gezegd zou ik voor je klein "pasfotootje" bij "about me" je vorige foto terug nemen. Begrijp me niet verkeerd, iets groter is deze foto echt heel goed, maar in klein formaat komt hij niet tot zijn recht.
En op de vorige zwart witte, zag je er echt zo'n lieve mama uit, ik vond je direct sympathiek. Voel je zeker niet gekwetst, dit is niet de bedoeling, ik vind je een hele knappe vrouw!
Succes nog met je blog.

Andrea zei

WOW!!! echt superfoto!!
en die van Anouk dromerig ook, kom maar op met die lo's!