zondag, augustus 27, 2006

Unieke ontmoeting

Gisteren ging ik met Romy weer naar zwemles.
Omdat het nog vakantie is hier zijn er nog al vaak andere kindjes die mee zwemmen om zo lessen in te halen.
Er was ook een jongen die bezig is te oefenen voor C, regenjas aan, spijkerbroek, gymschoenen.
Hij en Romy sprongen er in, ik riep Romy nog even na dat ze makkelijk door dat gat kon zwemmen.
De moeder van die jongen moest om hem lachen omdat zijn hele jas bol ging staan. Ik maakte daar ook een kleine opmerking over en ze vraagt mij: ben jij Paule?
Mijn hersenen gingen op topsnelheid aan het werk, maar ik kon haar gezicht niet thuisbrengen.
Gelukkig maakte ze zichzelf direct bekend: Ik ben Anna. Leuk, een mede weblogger waar ik geruime tijd mee log en reageer. En zij is ineens in het zwembad:-)
We hebben gezellig zitten kletsen en het half uurtje was snel voorbij. Haar jongens hoefde maar één les, Romy twee dus wij bleven nog even.
Gelukkig voor Anna was ze er niet meer bij, want de zindelijkheidstraining van Jilles, waar ik nog zo over zat te vertellen hoe goed het ging, liep even verkeerd!
Hij stond naast me en was even stil en ineens rook ik wat. Dus vroeg hem of we even naar de wc moesten. JA. Nou doe ik zijn broek uit, alles onder de stront:-( en al snel ook het hele toilet en de vloer, het zat zelfs in zijn laarsjes.
IK heb hem helemaal uitgekleed en onder de douche gezet in de kleedkamer. Met Romy haar zwemshirt hem helemaal gewassen. Met haar zwemlangebroek de wc gepoetst. Jilles zijn hemd weer aan en de onderbroek van Romy. En net op tijd klaar om Romy uit het water te halen. Zij had nu geen onderbroek meer en dat vond ze niet leuk, dus Jilles de onderbroek weer ingeleverd en met de handdoek om in de auto.
En ik? Ik had het zweet op mijn rug en kon thuis zo onder de douche!
Maar Anna, het was leuk om je ontmoet te hebben!!!

5 opmerkingen:

Marjolein zei

Oh hemeltje.......wat een ellende zeg, zie je helemaal staan daar..... Zal je je prettig gevoeld hebben!!

Anoniem zei

Och jee Paule, wat een gedoé joh!! Wat een wérk heb je dan even zeg en wat onhandig...

Ik vond het ook leuk gister!

Anoniem zei

Pfff, wat een verhaal, wat een gedoe zeg! Maar leuk dat je zo iemand ook eens in het echt ontmoet.

Mijn e-mailadres is trouwens jolanda281271@hotmail.com. Ben heel benieuwd naar de scrapgroep!

Marjo zei

Jakkiebah.... meer woorden wil ik er naar niet aan vuilmaken ;-).
En wat leuk dat je Anna tegenkwam!

Anoniem zei

Hè, dit is de 3e poging tot invoeren...
Wat leuk dat je Anna ontmoette, en ja, zij zal jou wel hebben herkend :)
Die Jilles. Altijd leuk hè? Auke maakt weinig aanstalten, Hij plast wel op de wc maar voor de rest, ho maar. Komt wel, hoop ik. Wilko was ook niet vroeg hoor. Zulke stunts als met Jilles heb ik nog niet meegemaakt - gelukkig!