dinsdag, augustus 08, 2006

TaaaTuuuu

Jilles heeft een nieuwe hobby: brandjes blussen.
Hij rijdt op zijn loopauto, in de gezinsmond de toettoet door huis. Soms op zijn hoofd een rode brandweerhelm die ook nog een sirene geluid geeft.
En aan zijn handen: mijn ontzettend charmante-maar-o-zo-handige gele keukenhandschoenen.
Dan heeft hij nog een opgerolde poster in zijn handen en zo scheurt hij door huis, op weg naar de brand.
We moeten ook allemaal "AAN DE KANT", want hij moet er langs.

Het mooiste aan dit tafereel zijn gewoon die gele wanten.
Het is me nog niet gelukt hem in zijn complete uitrusting op de foto te zetten, maar zo hebben jullie alvast een indruk:-)

2 opmerkingen:

Francine zei

Geweldig! :)

Marjo zei

Haha, dat wordt straks nog moeilijk voor hem: brandweerman of boer???
Als ik het niet vergeet, zal ik morgen een sticker van de brandweer meenemen, die doe ik dan gelijk bij de cd's :-)