maandag, augustus 07, 2006

Gezocht

Ik ben op zoek naar de cd (dus niet de DVD) van K3 en de drie biggetjes. De muziek uit deze film is op een cd uitgebracht.
Het zoontje van een vriendin van mij is helemaal gek van deze cd, en het exemplaar wat hij had is helemaal grijs gedraaid en zit nu vol krassen.
Hij heeft er goede herinneringen aan omdat hij er altijd met zijn vader, die in maart is overleden, op danste.
Mocht je deze cd hebben, zou je mij dat dan willen laten weten door een mailtje naar pauleschaap@hotmail.com?
Enne, als je wilt: zegt het voort zegt het voort!

5 opmerkingen:

Samira zei

Hoi Paule,

Wil je persé een originele cd hebben of mag het eventueel ook een kopie zijn? Een forum-vriendin van me heeft me gemaild dat ze nog een kopie in de kast heeft staan namelijk.

Laat het me maar ff weten als je wilt.

Groetjes Samira

Anoniem zei

Check ff je mail. Heb een link van markplaats gestuurd.Groet Sas

Marjo zei

Hoi Paule,
Volgens mij heb ik er een kopie van. Wil je nog dat ik er even naar kijk?

Groetjes,
Marjo

Marjo zei

Ok ze liggen voor je klaar, morgen gaan ze op de post (met de foto's van ons laatste bezoekje :-))

Groetjes,
Marjo

Paule zei

Gevonden dus!
Marjo, je bent helemaat toppie:-)