vrijdag, juli 28, 2006

Ziek!

Balen balen balen, het is nu bijna 2 uur midden in de nacht en ik ben ziek:-( Arme Lolke, hij kon ook al niet slapen door mijn gedraai en gezweet, daarom ben ik er maar even uitgegaan.
Vanmorgen al naar de huisarts geweest, had zo'n last van mijn bijholtes:-(( Heb een kuur gekregen. Vanmiddag ging het helemaal mis, kreeg hoge koorts en dat is met dit weer echt geen pretje. Ik had om 18.00 uur 40C koorts met de oorthermometer, normaal 35,3 ongeveer.
Ik ben om 21.00 uur naar bed gegaan, maar lig zo te zweten, en alles doet zeer, dus kan niet meer liggen.\ En het is nog steeds snoeiheet. Ik verlang nu echt naar een dikke tongerbui!
Op www.buienradar.nl kun je heel goed volgen waar de buien zijn en welke kant ze op gaan (even op 'verwachting' klikken).
Ik heb nu net paracetamol genomen en hoop dat de koorts en pijn iets zakt. Mijn keel doet ook reuze zeer:-(
Eigenlijk speelt al vanaf het overlijden van Marije, het doet me dus toch meer dan ik ooit had kunnen denken.........
Als het hier een paar dagen stil blijft dan weten jullie nu waarom!
(Jeemig, het zweet staat me op mijn bovenlip en in mijn nek!)

9 opmerkingen:

Fleur zei

Blll Paule, wat onwijs naar! Het is al geen pretje, maar met dit weer! Heeeeel heeel heeeeeeel veel sterkte en ik hoop echt dat je je gauw weer een stuk beter voelt! (Hier is vanmorgen wel een redelijke bui gevallen, ik hoop bij jullie straks ook?)

Anoniem zei

Hoi Paule,
Een dikke knuf vanuit Eindhoven (alwaar voorlopig geen regen valt te verwachten, volgens buienradar :-((.

Marjo

Andrea zei

Beterschap Paule!
ziek goed uit, als het lukt...
Inmiddels regent het hier, het ruikt weer heerlijk buiten. Ik zal de regenbui wel naar het noorden blazen!

Anoniem zei

Beterschap Paule!

Anoniem zei

Ach, beterschap!

Francine zei

Oh meid, BETERSCHAP!

Anoniem zei

Ik heb nu maar eens de moeite genomen om door je hele weblog te bladeren en lees dat kort geleden het vriendinnetje van je dochter is overleden.
Wat ik heel bizar vind is dat onze dochter Anouk Marije heet. Wist je dat?
Apart hè?
Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is wat er gebeurd is. Het zou inderdaad best wel eens een naklap van alles kunnen zijn. Het komt zo dichtbij op deze manier.
Sterkte en beterschap.

Toppie

Marjolein zei

He meid, wat vervelend zeg, hoop dat het gauw opknapt!! Veel beterschap!

Liefs Marjolein

Anoniem zei

Jakkiebakkie Paule! Het is sowieso al zweten, maar koorts er over heen is geen pretje. Slechtere weerstand doet veel met je, dat merk je nu wel.
Knap maar snel op famke!