donderdag, juli 06, 2006

Nog een nieuwe aankoop:-)

Vanmiddag had ik het ineens gehad, in die rot hitte het huis doen. En alles wat je daarbij nodig hebt functioneert niet meer. Na 10 jaar trouwe dienst liet hij het vorige week ineens afweten en viel in stukken uit elkaar. Zelfs het grijze ducktape kon geen samenhang meer creeëren.
Dus ik zei tegen Jilles: ga je weer mee op jacht? We moeten weer een blauwe hebben hoor!
Gelukkig was het deze keer meteen raak, geen uitverkocht te horen gekregen en een stuk vrolijker kwam ik weer thuis!
Een goede aankoop, veel vermogen, soepel mee te nemen en komt in alle hoeken.
Juist ja, goed geraden: een nieuwe stofzuiger.
En uiteraard een Miele, want de winkel waar ik hem kocht verkoopt bij voorkeur Miele!
Ach, er is uiteraard ook geen betere:-)
Ik heb uiteraard de blauwe versie hiervan, maar die kon ik niet vinden op internet:-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Paule,
Ik lees al een hele tijd mee op je blog, maar heb nog nooit commentaar gegeven (er valt dan ook niets op je blogs aan te merken ;-)).
Veel van de verhalen had ik al gehoord in het weekend dat ik bij je was, maar nu ook de foto's gezien. Leuk!!
Jammer dat je het zwembad pas na het weekend hebt gekocht... anders had ik er vast ook nog wel even doorheen gerend! En een nieuwe stofzuiger, toe maar! Tja leuker kunnen we het niet maken.... wel makkelijker!!
Liefs,
Marjo

Anoniem zei

Bofferd :)
Voor de mijne, waar ik zó zuinig op ben, zijn geen zakken meer te krijgen. Moet ik dan dáárom een nieuwe zoeken?

Ehm, zuig ze!