donderdag, juli 20, 2006

Blogger te water;-)

Gisteren lag Blogspot er helaas uit, en lag ik in het water. Dus kon ik jullie niet die hele mooie foto's laten zien die gisteren gemaakt zijn tijdens het 'zwemfeestje' bij 'tante' Anneke.

Tante Anneke, die helemaal geen tante is van onze kinderen, maar wel van hun vriendinnetje, belde of we kwamen afkoelen in het zwembad. Acht, dachten we, dat is best leuk. Dus badpakken ingepakt, handdoeken mee en op naar Wirdum.
Ik had geen idee hoe groot het zwembad was, nou, we konden er met 5 kinderen en 3 volwassenen in en dan was het nog niet vol!!! De meiden konden wel 4 slagen onder water zwemmen:-)
Echt heerlijk, lekker verfrissend en onwijs gezellig!

We hebben lekker patatjes gegeten met elkaar en de kinderen werden ook nog getrakteerd op een ijsco! Uit de grap zeiden we al: en dat allemaal voor 5 euro entree;-)))
Wat is het toch heerlijk om een paar vriendinnen, zoals Anneke en Grietje zo dichtbij te hebben. Op zulke momenten is het leven ineens weer mooi:-)

Anneke, Grietje, bedankt! Wij hebben genoten!!!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

zo he, dat is nog eens een zwembad... helemaal jaloers ;-).. Fijn he, van die vriendinnen!

Anoniem zei

Wow wat een megabad zeg, heerlijk!!!!

Francine zei

HEERLIJK!

Anoniem zei

wat jammer ik moest werken !!
had er best bij gekund...:)))

Heerlijk zulke vriendinnen !!

groetjes eliane

Anoniem zei

Hoi Paule,

leuke foto's weer behalve die waar Hillie op huilt.....zucht.
ben blij als het wat zal afkoelen want ze slaapt heel erg laat vanwege de warmte maar ja.
Vandaag ook weer met zijn allen in bad geweest was ook weer heel erg gezellig.
Enne geen dank hoor we doen het graag of niet Anneke?
en jij bedankt dat je mijn vriendin bent.

Groeten Grietje

Anoniem zei

Hoi Paule,
Eens kijken of ik vanüit tjechie ook een berichtje kan plaatsen..
Heerlijk zeg, zon prïve zwembad in de buurt! Groetjes aan iedereen in Friesland!

Liefs,
Marjo

Anoniem zei

Hai Paule jullie zijn altijd welkom en dat weet je ook wel ik doe het met liefde en jullie zijn tenslotte ook familie toch!!


Liefs tante Anneke

Anoniem zei

Wooooww!Wij hebben nét zo'n rechthoekige - maar zonder filter - en Koos kijkt alweer om zich heen voor zo'n mooi bad als bij 'tante Anneke'... Mooie plaatjes!