vrijdag, mei 12, 2006

Our House

is a verry verry verry nice house.......


5 opmerkingen:

Fleur zei

Jaha! Maar dat kon ook bijna niet anders; tussen de koeien en het gras!
Overigens vind ik al je foto's prachtige.

Francine zei

VERY nice indeed! Jemig de pemig Paule. Ik durf je bijna niet meer uit te nodigen nu, in ons uitermate bescheiden en tractorloze optrekje ;-)

Andrea zei

Yeah header is gelukt zie ik!!

Gaaf huis, errug nice!!

Anoniem zei

With two cats on the yard
Life used to be so smart
now everything is easy...

Jim ha in prachtplakje ommers!

Samira zei

Hoi Paule!

Wat leuk dat je een berichtje heb achtergelaten op mijn blog (sorry dat ik nu pas reageer). Ik gok zomaar even dat je door Francine getipt bent (of is het Susan van onder de appelboom). Beide ken ik namelijk. Susan alleen via de pc en Francine in het echt.

Wat een leuke blog heb je trouwens! En wat woon je dan anders dan ik zeg. Jij tussen gras en koeien en ik tussen winkels en buren (appartementje in Groningen). Je moet wel een heel ander leven hebben dan wij hier! We delen in ieder geval wel onze liefde voor scrappen. Nou ja, ik dan digiscrappen...maar komt een beetje op hetzelfde neer.

Ik zal jouw blog ook linken en zal hier zo vaak mogelijk even een kijkje komen nemen. Je schrijft namelijk erg leuk en lijkt me een gezellige lieve vrouw.

Groetjes Samira