maandag, mei 29, 2006

KNO bibbers

Woensdagochtend moet ik met Jilles naar de KNO-arts om naar zijn amandelen te laten kijken.
Ik hoop zo dat ze gaan doorpakken en dat hij snel geholpen kan worden. Het gaat momenteel helemaal niet zo lekker met mijn ventje.
Hij wil al een paar nachten niet slapen, roept de hele tijd maar dat zijn bedje ENG is en STOM en dat zijn bedje groen moet zijn.
Er kunnen wel spoken op zijn kamer zitten, zo bang is hij (en ik word er ook een beetje bang van).
Na lang praten en soebatten en er weer drie keer uit klimmen, valt hij tegen 10 uur in slaap, hij uitgeput, wij uitgeput.....
Ik wijt zijn slaapproblemen en angsten aan het feit dat hij niet lekker in zijn vel zit en dat komt weer door die rot amandelen. Ik las net op de blog van Pjirkje (http://pjirkje.punt.nl/) dat haar zoontje op 22 mei bij de KNO is geweest voor een eerste diagnose en dat hij vanmorgen al onder het mes is gegaan. Ik leef met haar mee, weet nog van Romy hoe het is. Zie er nu ook wel weer tegenop hoor, heb een beetje de bibbers, al dagen, maar ik weet dat hij er mee geholpen is en daar doen we het voor.
De gezondheid van je kinderen en hun welzijn zijn toch prioriteit nummer 1 in ons leven....

7 opmerkingen:

Fleur zei

Hun welzijn is inderdaad nummer 1 in het leven. Maar naar is het zeker! Heel veel sterkte woensdag en dat het allemaal maar snel achter de rug mag zijn!

(en ook sterkte de komende nachten; hopelijk blijven de spoken weg)

Anoniem zei

heel veel sterkte woensdag en hopelijk wordt het "probleem "snel verholpen zodat je kleine mannetje
zich snel weer happy zal voelen.
Ik denk aan je !

liefs eliane

Andrea zei

Och jee, hoop dat ie inderdaad dan snel aan de beurt is! Maar ook zo moeilijk, want leg het maar eens uit dat je je eerst heel beroerd moet voelen om weer beter te worden :-(

Anoniem zei

Och jee dat arme jonkje. Sterkte ermee Paule!

Anoniem zei

Hè, jullie kleine man ook niet lekker in zijn vel... Wie weet is dat het waar Jilles van opknapt.

Ik vind de leeftijd ook wel zo dat ze alles anders willen, zo graag groot willen zijn maar tegelijkertijd de hele wereld meenemen naar dromenland, daar kom je veel enge dingen tegen...
Sterkte ermee, morgen!

Francine zei

Sterkte meis. Ik weet veel te goed hoe het voelt, een kind dat niet lekker in zijn vel zit. Zal aan jullie denken!

Anoniem zei

Paule, sterkte!

Lotte heeft ook een hele tijd ontzettend slecht geslapen 's nachts. Wat bleek: ze had altijd oorontstekingen. Uiteindelijk zijn haar amandelen geknipt toen ze anderhalf was. Het viel echt ontzettend mee en nu heeft ze geen oorontstekingen meer.

Ik hoop dat jullie ook snel geholpen kunnen worden.