zaterdag, mei 13, 2006

Avond wandeling

Gisteravond met Anouk en Romy en een vriendinnetje van Anouk: Ylse, een avond wandeling gemaakt naar de paarden hier in de buurt.
We hadden een bakje met appeltjes meegenomen en een bescheiden picknick voor ons zelf.
Toen we bij de paarden aankwamen mochten we ook even 'achter' kijken zoals we dat noemen, dus even in de stallen en de weilanden die achter de boerderij liggen.
Deze boer heeft hele mooie friese paarden en veulentjes.
Nadat alle paarden waren geknuffeld zijn we verder gelopen voor onze eigen picknick. En daar hebben we met de zelfontspanner leuke foto's gemaakt.


We zijn terug gelopen door de weilanden en waren tegen 21.00 uur thuis. Ylse bleef bij ons slapen, maar de dames waren niet moe genoeg en hebben nog tot 23.00 uur liggen kletsen!
Vanmorgen om half 7 waren ze al weer wakker, GAAP! Ik heb me nog even omgedraaid en tegen 8 uur was ik er uit.
We gaan zo eten en vanmiddag met alle kinderen uit het dorp op 'schoolreisje' naar Aqua Zoo, vlak bij Leeuwarden.
Ik heb mijn foto kaart maar weer leeggemaakt en de batterijen opgeladen, want het worden vast weer veel foto's:-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ook áltijd bezig met je camera hè? Ik voelde me vanmiddag even onthand zónder, raar is dat...
Genoten, bij de otters en andere beestjes?