zondag, januari 30, 2011

We Will Rock You

Emineur, twee keer snaren aanslaan, dan met platte hand óp de snaren slaan!
En dan in het goede ritme van het nummer, youtube er bij aan en 'Rocken!".

Ja, Jilles heeft gitaarles!
En hij vind het geweldig!

Afgelopen weekend een gitaar voor hem gehuurd, formaat 3/4, mooie klank, mooi uiterlijk!

In de woonkeuken een hoekje veranderd, kast met scrapspullen naar boven verhuisd, oud tafeltje van mijn ouders in elkaar gezet en een heuze 'muziekhoek' gerealiseerd.
Er staan twee gitaren, die van hem en die van mij!
Want tja, als je hem discipline wilt bij brengen in het doen van zijn huiswerk dan moet je het goede voorbeeld geven!
En mijn gitaarspeelkennis wordt zo ook weer geactiveerd en wie weet spelen we over een jaartje een duet:-)

Maar nu eerst maar weer oefenen...1,2,3,4, E akkoord, 2,3,4 E akkoord 2,3,4 Am akkoord, 2,3,4 Am akkoord 2,3,4

Anders kunnen we morgen Sytse, de gitaarleraar niet laten zien dat we (O nee, alleen Jilles) al iets geleerd hebben:-)

1 opmerking:

Richtsje zei

Wat spannend, gitaarles! Auke heeft momenteel de cimbaal thuis, binnenkort wordt die vervangen door de blokfluit en dan een keyboard. Heeft er ook o zo'n lol in. Maar ik ga hem niet vertellen van Jilles zijn gitaarles, want ik weet zeker dat-ie dat nóg leuker zou vinden!