zondag, januari 09, 2011

Het jaar 2011

Tja, daar zit ik dan, bijna 5 maanden na mijn vorige blog.

En wat denken jullie dan?
Die heeft 5 maanden lang niks meegemaakt?Edoch, mijn leven heeft niet stil gestaan! Er is van alles gebeurt. Misschien wel zoveel dat de tijd voor een blogje mij ontbrak!
En wat nu te doen? Terug kijken op die 5 maanden en jullie updaten?
Of gewoon daar beginnen waar we vandaag zijn, zondag 9 januari?
Ik kies voor het laatste!


Want wie er echt geïntereseerd is in mijn afgelopen 5 maanden, die komt maar lang voor een bakkie! Dan vertel ik alles!




Waar staan we vandaag?

Voortgang in huis:
De zolderkamer voor Anouk is in een gevorderd stadium. Stroompunten moeten worden aangelegd, daarna nog een behangetje plakken en vloerbedekking.
Of ze er met haar verjaardag kan slapen, dat laat ik nog even in het midden! Het zal hem niet zozeer liggen aan onze inzet, maar de Ikea moet ook nog geplunderd worden! En dat moet gepland worden in de schaarse tijd die er in een weekend over blijft!!!

Als zij op zolder haar intrek heeft genomen dan wordt de logeerkamer ook écht de logeerkamer, maar ook mijn hokje! Lekker scrappen, ruimte voor de was enzovoort!

Verder hebben we bij de voordeur nog steeds een modderbad, door regen, vorst en regen zijn we er niet ingeslaagd een fatsoenlijk erf aan te leggen. Dus wil je komen om die 5 maanden in te halen, kom dan door de schuur:-)))

Voortgang familie:
De jongste zus van Lolke is sinds een maand terug in Fryslân, met haar hele gezin! Ze woont vlak bij school, dus onze meiden waaien geregeld eens eventjes aan! Met name haar dochtertje van 3,5 vind het super leuk en kan er maar niet aan wennen dat we nu écht in de buurt wonen en stráks zomaar weer langs kunnen komen!

Nog een paar weken en dan moet Anouk de Citotoets maken! We maken ons er niet al te druk over, we weten wat ze kan, naar welke school ze graag wil en de Cito zal een bevestiging geven.

Romy waait lekker door groep 7, is een creatieve meid die graag knutselt (van wie zal ze dat hebben?)

Jilles is onafscheidelijk, nog altijd, van zijn grote vriend B. ze bedenken van alles, echte jongensstreken, maar o zo lief!
Is het dan waar dat een moeder-zoonrelatie heel anders is dan een moeder-dochterrelatie?

En dan nu?
Via Twitter kun je dagelijks volgen wat er gebeurt, me interesseerd en wat ik denk.
Maar niet iedereen twittert! Via Hyves kom je ook veel over mij te weten, maar niet iedereen heeft een hyve!
Dus zal ik proberen zo vaak mogelijk een blog te maken, het liefst met foto's, maar dat maakt het ook wel weer bewerkelijk. Maar ik doe mijn best! Meer kan ik niet beloven!

In 2011 heb ik de volgende doelen gesteld:
- gezond blijven
- genieten
- leven
En ik weet dat met mij, mijn lieve BP-vriendinnen deze doelen ook gaan leven in 2011!

Pluk de dag en geniet!

3 opmerkingen:

Jolanda zei

Leuk weer even te lezen hoe het met jullie gaat.... Moet nodig mijn eigen blog ook weer nieuw leven inblazen.............

Alja zei

Ik ga zeker proberen deze doelen na te streven:-)

Nanne Nicolai zei

Eindelijk weer eens een bezoekje op je Blog, Paule. Je staat ook nog steeds in mijn rechterrijtje. Maar ik volg je nu dus meer op Twitter. Tijden veranderen.

Groetnis,
NANNE NICOLAI