dinsdag, december 22, 2009

Kantoor




We zijn weer een stapje verder in de verhuizing!
Afgelopen dagen aan het behangen geweest.

Lolke heeft de laminaatvloer van onze oude slaapkamer 'verhuisd'







En zopas hebben we de computer om gezet, inclusief de telefoonlijn en ADSL en het werkt allemaal!!!!
Hier zag ik best wel tegenop, met name die ADSL lijn maar het is gelukt gelukkig.
Alleen de robotcomputer moet nog aangesloten worden en eventueel verplaatst naar het kantoor.















Morgen de kantoordingen die ik vorig jaar heb gekregen bij de verhuizing van mijn werk ophalen. Liggen bij pake op zolder. Dan nog een paar planken aan de muur en in eerste instantie de oude computerkast en dan kan de hele administratie en al mijn scrapspulletjes ook verhuisd worden!
En dan zijn we weer een stapje verder....
langzaam maar zeker!

Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Alja zei

Volgens mij hebben we dezelfde router;-)

Inmiddels hebben wij de pc uit de kamer gehaald en e.e.a. draadloos gezet (´t had wat voeten in de aarde, omdat ik het wachtwoord van de router niet meer wist, maar het is goedgekomen;-))

Succes nog en ik kom nog wel een keer langs.

Fijne feestdagen.

eliane zei

wow, wat lekker groen...........
ben beneiuwd hoe het allemaal geworden is, als de wegen wat begaanbaar zjn , kom ik zeker langs!