woensdag, september 09, 2009

metselwerkje ..........

......van 16.000 stenen! Ga daar maar eens aanstaan!
En dan ook nog in twee kleuren! Dat de donkere kleur eerst niet goed was geleverd..... tja, daar lagen wij niet wakker van, de man van de planning van het bouwbedrijf wel geloof ik!
Maar met een week vertraging zijn vorige week dinsdag de metselaars gestart.
Toen ik gisteren (dinsdag 8 september) thuis kwam waren de zijgevels tot aan de dakgoot klaar. Van deze voorgevel zit het donkere stuk in het midden er in en beide lichte stukken moet nog een rij of 30 tot ze aan de dakgoot zijn.
Voor vandaag staat de 'hals' op het programma vermoed ik. De planning is dat ze vrijdag klaar zijn.
En na het mestelen komen de voegers, die in een paar dagen tijd dit schoonmetsel werk van een 'schoon' (op zijn Belgisch) voegje zullen gaan voorzien!
Planning is nog steeds dat we er begin december in kunnen om onze eigen dingen te gaan doen en hopelijk kan de kerstboom gezet worden in de nieuwe woonkamer!
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

NANNE zei

Dat is echt NIEUWS!

Ik was een tijdje niet langs geweest, maar wat leuk!

veel succes de komende tijd,


groetnis, NANNE

Anoniem zei

Schiet lekker op Paule! groetjes Mara

eliane zei

zo het beint al op een echt huis te lijken..:)
Bij ons is het een en al aftakeling, maandag over een week start de verbouw.
Ik zal ook wat foto's maken en op mijn blog zetten..:))

Richtsje zei

Mooi wél dat Jilles een goed voorbeeld heeft voor zijn Lego-bouwwerken, zo?! Benieuwd hoe het er nu bijstaat...