donderdag, juli 30, 2009

vakantie!!!!

Het is geloof ik echt vakantie vandaag!!!
Zomer of herfstvakantie, dat wil ik nog even in het midden laten.
De wind raast behoorlijk over de velden en wij zitten lekker binnen.
De meest aparte houdingen om met de Nintendo te spelen.
Eigenlijk had ik er een filmpje van moeten maken.
Anouk speelt Uno en voorziet dat de hele tijd van commentaar, zo blijven wij in elk geval op de hoogte van haar win- en verlieskansen.
Na 3 weken afwezigheid is gelukkig Jilles zijn grote vriend weer terug van vakantie.
En samen zitten ze achter de nieuwe laptop leuke filmpjes en liedjes te kijken op youtube zoals:
Boer Harms, Lekker op de trekker en Mooi Wark!
En ik..... ik lummel ook lekker wat rond, nog twee dagen en een weekend en dan is voor mij de vakantie alweer afgelopen...
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Je@net zei

Fijne vakantie!!

Marjo zei

Sow, zie ik daar ineens een kleine paule zitten!!! (maar volgens mij is het in het echt Anouk).... Wat gaat de tijd toch hard!!