maandag, juni 15, 2009

Uitzetten woning


vandaag is de woning door middel van paaltjes uitgezet.
Nu krijg ik pas echt een goed idee van hoe groot het wordt.
Ik heb al wel geconstateerd dat er weinig achtertuin overblijft, maar we misschien wel de sloot wat verder kunnen uitgraven tot een soort van vijver....

Het hoekje dat ik in gedachten had te overkappen tot een veranda komt wel helemaat tegen de schuur aan, precies voor de ruitjes waarachter de kalveren staan... toch niet zo'n ideaal plekje.

Wel jammer was mooi op het zuiden.
De grootste tuin krijgen we nu voor huis, waar het oude huis nu nog staat en dat is de noordkant.... de tijd zal het ons leren.
morgen komt de kraan om uit te graven!
O ja, en Romy moet maandag een spreekbeurt houden. Zo pas maar besloten dat die moet gaan over het bouwen van een huis!
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

eliane zei

het komt er helemaal naast te staan, nog wel met verbinding naar de stal ? wel groot hoor.
enne ....leuk onderwerp romy, dat wordt vast een leuke spreekbeurt!

Jolanda zei

Nu wordt het wel héél echt!

Richtsje zei

Man, spannend! Vorige week reed ik langs over de snelweg en vond't wel errug kaal. Het waren natuurlijk de bomen die missen! In het nieuwe huis een lekkere houtkachel schat ik in? Of een van Fetze?