woensdag, juni 17, 2009

Alles in stelling...

Tja, dat moet ook gebeuren:-)



........................................................
Deze heistelling steekt hoog boven de schuur uit.........
Morgenochtend om 7 uur: Kaboeng, Kaboeng....
ik geloof dat we geen wekker hoeven te zetten.

De mannen die maandag het huis hebben uitgemeten zijn vanmiddag weer geweest, ze hebben de paaltjes opnieuw geslagen.
En overal waar een heipaal moet komen is een pvc buisje gestoken.
Er komen ongeveer 30 palen in van 6 meter lang.... dat wordt een knallend dagje morgen.
Hopelijk blijft het vee wat rustig!
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Alja zei

Ik heb vanmiddag 'het zwembad' al even bewonderd, krijg niet gauw de kans een bouw van top tot teen mee te maken;-)

Hopelijk blijft het vee inderdaad wat rustig, sowieso heb ik begrepen van Lolke dat er een koe moet bevallen.

In ieder geval mag je morgen werken, hoef je niet in het geknal te zitten (en als je thuiskomt zitten de heipalen erin.......althans, daar ga ik vanuit;-))

X Alja

Maaike zei

zo in het begin gaat het hard hoor
veel sucses met de bouw!

Richtsje zei

Oeh, wat gaat dat dan hard zeg! Geheid dat ze klaar zijn met het heiwerk? Waren de koeien inderdaad 'oeremis' of viel het wel mee?

eliane zei

tsjonge wat een lawaai zal dat zijn geweest, blij dat je naar je werk kon ? hopelijk is het goed gegaan met het vee. Hoe lijkt het nu in het zwembad?
Als ze straks beginnen met huis dan gaat het hard, denk ik.