zondag, mei 11, 2008

Ik ben zo blij....

Dat ik de moeder van dit lieve drietal ben!!!!

10 opmerkingen:

Christa zei

Wat een superleuke foto! Kan me voorstellen dat je trots en blij bent!

Maaike zei

wat een lieve foto!
heel gaaf

Gonzo zei

Wat een ontzettend mooie kinderen heb jij!!!

eliane zei

het is een geweldig stel ! wat een moie stralende foto, dat je trots bent is heel terecht.

BiancaMA zei

Mooi!!!

Groetjes,
Bianca

Fleur zei

Ik kan het me voorstellen!

Anoniem zei

Wat een stralende foto!
En ook de andere foto's zijn erg mooi. Leuk ! zo'n feest van je opoe's 93ste verjaardag.
Zulke mooie kids en zo'n opoe.......jij bent echt met je neus in een pakje roomboter gevallen!

Je@net zei

Dat kan ik me voorstellen! Het is ook een machtig mooi drietal!!

Cisca zei

en wat een prachtige foto van je drietal!

Cisca

Andrea zei

En je hebt groot gelijk! Goed gedaan ;-)