donderdag, april 24, 2008

Podiumbeesten

Dinsdagavond, optreden van de kinderen van groep 1-3.
Jilles mocht zijn zangtalenten laten zien bij een liedje over een patatboer.
Anouk trad beide avonden op met haar blokfluit groepje. Spannend en bibbers maar het ging heel goed!
Romy haar klas begon woensdagavond met het fries volkslied! Allemaal handen op het hart en serieuse gezichten:-)
Daarna droeg ze, samen met Anne-Boukje en Famke het gedichtje van de Spin Sebastiaan voor. Ze stond op het toneel of stond ze er elke avond, geen zenuwen en ze droeg voor met een mooie heldere stem!


Anouk vertrouwde op haar danstalent en met een grote groep meiden deden ze een dans!
Ze spetterden van het podium af!



En wij, wij zatten beiden te glimmen van trots in de zaal!

7 opmerkingen:

Maaike zei

en terecht!!

Je@net zei

Wat ziet dat er leuk en gezellig uit Paule! Mag je zeker trots op zijn!!

Anoniem zei

Geweldig! Dit soort optredens hadden wij nou nooit vroeger! Logisch dat je trots bent, `t zijn wel jullie spruiten daar op dat grote podium....Knap hoor.

Anoniem zei

Ik kan me zo voorstellen dat je niet rustig achteroverleunend zat te kijken. Wat geweldig zeg! Ik denk niet dat ik onze Oudste dat ooit zie doen, maar Jongste des te meer. Die maakt nu al van een hark een microfoon, en geen spiegel gaat zonder te kijken aan haar voorbij...

Maar je mag best trots zijn hoor, wat stralen ze op de foto's

eliane zei

wat leuk ! het ziet er heel gezellig uit , kan me wel voorstellen dat je zit te glimmen in de zaal. Prachtige foto's trouwens!

Fleur zei

Wouw hé! Alle drie dus op het podium. Kan me voorstellen dat jullie daar super trots stonden te zijn.
Leuk dat ze dat soort dingen doen (en durven!).

Marjo zei

Kicken is dat zeg, als moeder om je koters zo te zien genieten op het podium. Wederom prachtige foto's en dat is best lastig met zo weinig licht!. Zijn die woestijnsjalen mode daar, of hoorden die bij het liedje? Het valt me op dat veel kids er een dragen.