zaterdag, februari 02, 2008

Nieuwe blog

Hoi Allemaal,
ik ben een nieuwe blog gestart, speciaal voor scrappen en foto's.
Je kunt hem hier vinden.
Hij is in het engels omdat ik een nieuwe uitdaging ben aan gegaan.
Via het message board van BPS zag ik dat er een part II is gekomen van de LOAD.
Lay out a Day, in januari heb ik elke dag een LO gemaak en gezien de grote hoeveelheid foto's die ik nog heb liggen wil ik graag nog een maand deze uitdaging doen.
Er is echter geen gallery bij die site en daarom een nieuwe blog, om alles een beetje gescheiden te houden.
Dus mocht je het leuk vinden: kom eens langs!

3 opmerkingen:

eliane zei

hij is leuk !

Anoniem zei

't wordt toch eens tijd voor een workshopje bij jou !

Ik vind het prachtig wat jij allemaal maakt met die mooie foto's.
En leuk dat je daar nu een blog voor hebt.

Anoniem zei

Mooi hoor.......ik wil ook wel in 10 minuten iets maken;-D

Veel plezier met het discofeestje:-D