dinsdag, januari 01, 2008

GELUKKIG NIEUWJAAR

Van achter mijn toetsenbord wil ik iedereen aan de andere kant van het scherm een heel gelukkig nieuw jaar wensen.
'Folle lok en seine' zoals ze in Fryslân zeggen!
Wij hebben een rustige oudjaarsavond en nacht gehad. Door de mist helaas geen vuurwerk gezien...

soms was het moeilijk om de ogen open te houden

Maar de tv boodt uiteraard genoeg afleiding!



En een lekker hapje en drankje


Of een mond vol met oliebol!


En nu staan we aan het begin van een nieuw jaar.

Een jaar waarvan de eerste uren in mist zijn gehuld. Maar dat hopelijk een sprankelend jaar gaat worden waarin iedereen weer een stapje verder komt maar toch dicht bij zichzelf blijft!

Een jaar vol goede voornemens?
Die van mij: nu eindelijk die enorme stapel boeken op mijn nachtkastje lezen!
Wat zijn de jouwe?

5 opmerkingen:

Aukje zei

Via via, ben gewoon een beetje aan het surfen.....!
Happy new year!!!
Leuke foto's en succes met je bibliotheek

Marjolein zei

A very happy new year to you too hon!
Reken maar dat wij elkaar gaan ontmoeten van de zomer! Daar doen we gewoon ons best voor, komt helemaal goed!
Het aller-allerbeste voor dit jaar en wie weet tot in augustus!

love you too!

Anoniem zei

Hé Paule, ook de beste wensen vanuit Littenseradiel. Ook hier was het mistig, maar toch mooi vuurwerk gezien.
Mijn voornemens? De stapel boeken van mijn nachtkastje opruimen (en een paar lezen).

En wat vaker bij jou langs komen op je weblog, want ik verwaarloos je hopeloos!

Anoniem zei

Mijn beste wensen? Dichter bij mezelf komen én blijven, kijken wat ik nu wil in mijn leven, want op dit moment weet ik het niet;-)

Anoniem zei

Die boeken, daar ben ik nu wel doorheen...
Verder heb ik geen voornemens gemaakt, ik ken mijzelf en weet dat ik me er toch niet aan houd ;-(
Genieten van het nieuwe jaar, van alle mooie dingen om mij heen, misschien is dat dan toch een goed voornemen?