donderdag, januari 03, 2008

fotolessen

Vandaag heb ik fotoles gehad! Van deze juf: We hebben geëxperimenteerd met sluitertijden:
Nee dit zijn geen geesten in de keuken, maar twee dansende kinderen. Gemaakt met een hele lage sluitertijd en de camera op een statief!
En we hebben geoefend met de portretstand

de witbalans


en het diafragma.
We hebben zolang geoefend dat de kinderen op het laatst zeiden:
'Mama, nu wil ik niet meer op de foto hoor!"

Op de blog van de juf valt er nog meer te lezen en te zien over deze fotocursus!

9 opmerkingen:

jojoco zei

Gezellig, zo'n fotocursus!

Aukje zei

Goede foto's maken schijnt nogal moeilijk te zijn:):)

eliane zei

en de rest ligt in de prullenmand ?? hahaahha
Het was gezellig , wordt vervolgd ...:)) maar dan zonder de kids................

Marjolein zei

Leuk joh!! Die "geesten" foto heeft toch wel wat hoor!!! Verder zien ze er erg mooi uit.....die zien we wel weer op een LOtje!!

Anoniem zei

Lijkt me zéker de moeite wel waard, weten wat je apparaat nou precies wil...
Ons digitje is zo'n dingetje dat ik nu wel ken (mag ook wel, na bijna 5 jaar) maar er moet een nieuwe komen, binnenkort, en dan...

Wel leuk om van een bekende juf les te krijgen, toch?

doech,
Richtsje

Je@net zei

Dat ziet er gezellig uit! Leuk zo samen "op les"!

Marjo zei

Handig zo'n juf in de buurt, en nog gezellig ook! Leuk he, spelen met de sluitertijd. Daar kan je leuke dingen mee doen. Veel plezier met experimenteren!

Anoniem zei

Het is altijd erg leuk om te experimenteren (ik ben ook achter dingen gekomen waarvan ik dacht "he dat wist ik niet"). En dan jezelf voor je hoofd slaan dat je dat niet hebt gebruikt en mooie foto's hebt laten liggen;-))

Anoniem zei

Leuke foto's, super om zo meer te kunnnen met je mooie camera.

Ik vind vooral die foto van Romy erg mooi.

groetjes, Cisca (bbp)