zaterdag, november 03, 2007

ziek

Sommigen zullen het al wel gemerkt hebben, ik ben al een aantal dagen niet online geweest.
Reden? Een buikgriep virus die zorg draagt voor een goede relatie met de toilet pot. Tot nu toe wel gewoon kunnen functioneren in werk en andere maatschappelijke contacten, maar erg happy voel ik me niet.
Vandaag toch met twee van de drie kinderen vertrokken naar mijn ouders. Dat is altijd gezellig.
Vanmiddag gaan we lekker naar de Ikea, die hebben wij zelf niet in de buurt maar hier zit hij om de hoek. En mijn vader houdt ook erg van winkelen, dus dat komt goed uit!!
Ik hoop me volgende week nog even te melden met de foto's vna het feestje van Romy!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

'k Had je idd al gemist Paule. Jakkiebakkie... Het heerst geloof ik, maar daar schiet je niks mee op. Hoop dat je snel opknapt. Van even Ikea-en lukt dat natuurlijk altijd wel ;-)

Marjolein zei

He jakkes meid, da's heel vervelend, ik hoop dat je gauw opknapt!
Gezellig, even naar Ikea.. hier ook wel, maar... ong 2 uur weg.. daar moet je echt een dag voor uittrekken!!
Nog wat leuks gevonden?

Je@net zei

Beterschap meissie!!

eliane zei

Jeetje dat is vervelend !! Heel veel beterschap enne............nog wt leuks gevonden bij IKEA ??

Marjo zei

Hee Paule,
Betterskip!! (zo schrijf je het toch?). Hopelijk heeft het "medicijn"IKEA goed geholpen :-)

Liefs,
Marjo

Gonzo zei

Beterschap! Offeren aan het porceleinen altaar is nooit leuk...