zaterdag, oktober 13, 2007

Nog 1!!!! nachtje

En ze zijn me toch hyper!!!
Ik word er helemaal niet goed van!
Vanmiddag dus maar even wat speelkameraadjes geregeld, want ze wisten echt niet wat ze moesten behalve elkaar in de haren vliegen, klieren en klappen verkopen:-(

Ik dacht even slim te zijn en de meiden aan het werk te zetten om hun kleren klaar te leggen die ingepakt moesten worden.
Alleen krijg je dan dit:

Romy:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Anouk:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Maar nadat moeder zich er even mee heeft bemoeid ziet het er zo uit:
Romy:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Anouk:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Er staat al het een en ander in de vanmorgen schoongepoetste auto. De boodschappen zijn gedaan, de meeste losse dingetjes zijn in tassen gestopt.
Nu maar hopen dat het spul een beetje kan slapen vanacht, nadat ze natuurlijk lekker schoon zijn geschrobt in bad!!
En dan gaat morgen om half 5 de wekker en hopen we rond 5 uur weg te rijden.....
Dus ik zeg: tot over een paar daagjes!!!!!!
Vrijdag 19 oktober zijn we weer thuis!

4 opmerkingen:

Marjolein zei

Ha, ha, wat ziet dat er bekend uit zeg, zeker het stapeltje van Anouk! Zit in de naam denk ik:-)
Hee meis, geniet ervan, lekker even een weekje eruit! Even lekker met je nw. nichtje op de arm! Veel plezier en succes vannacht en morgen vroeg!

eliane zei

hahahaha.........heel herkenbaar die mooie stapeltjes van de kids..ik doe het liever zelf..:))
Gaat bovendien ook veel sneller. Heel veel plezier en een goede reis heen en terug.

Jolanda zei

Heel veel plezier!!

Anoniem zei

Paule een prettige vakantie gewenst!

Nanne