maandag, oktober 22, 2007

Bijna....

Nog maar 3 nachtjes slapen en dan wordt Romy 7!!!!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

En dat zullen we weten ook, want ze is al weken bezig met haar verjaardag.
Wat moet er allemaal gevraagd worden aan kadootjes?
Wanneer kan ik met Beppe een kadootje uitzoeken?
Wanneer ontvangen we het bezoek?
Wat wordt het thema van het kinderfeestje?
Hoeveel vriendinnetjes mag ik uitnodigen?
En hoe kom ik aan een kadootje als iemand van het bezoek niet kan komen?

Nou op veel van deze vragen is een antwoord te geven door ons, maar daarvoor moet ze toch echt nog 3 nachtjes slapen...of eigenlijk 2, want woensdagmiddag komt alle verjaardagsvisite.
Alleen het thema van haar kinderfeestje, aanstaande zaterdag, dat is bekent:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Misschien dat hier nog wat kadootjes op afgestemd worden?
We zullen het zien aanstaande zaterdag, als er 8 megavriendinnen komen voor een ware Mega Party!

7 opmerkingen:

Marjolein zei

Men, wat worden die meiden toch groot he? En ja, vol van hun verjaardag blijven ze hoor, zelfs als ze 16 zijn LOL

Klinkt goed joh, die Mega Party.. ken hele Mega Mindy niet, maar dat zal wel een superwoman zijn?

Bedankt voor je lieve comment... zat er vandaag een beetje door.. Maar, heb genoten in et park (zie nw. post ha, ha!)en dat deed me weer goed! Even moeders bellen (weer een pakje!!) en dan voel ik me weer prima!

Francine zei

Meeeeegamindy, het is meeeegamindy :-)

Veel plezier alvast, Megaromy!

Je@net zei

Wat spannend! Klinkt allemaal errug leuk in elk geval!!
Alvast een fijne dag gewenst!!

Marjo zei

Altijd weer spannend zo'n verjaardag! Nine is ook al weer bijna jarig (vind ze, 3 februari ;-). Maar jij, Romy bent vandaag al een beetje jarig!! Mega-veel plezier!!
bp-tante Marjo

Je@net zei

Hoi Paule, was ik nog ff....
Vergat helemaal te vertellen dat het ringbandje al in het blikje zit, met 2 of 3 plastic hoesjes eraan! Gewoon gemaakt om te bescrappen, toch?!
Enne...veel plezier in Doorn!! LOL

Anoniem zei

Lieve Romy,

Het kadootje hou nog tegoed, maar ik was blij dat ik vanmiddag even naar jullie toe kon komen:-)

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag:-)

Leafs, Alja

Marjolein zei

Tag......you're it, see my blog for details!