vrijdag, augustus 03, 2007

Leuk bezoek

Op deze eerste heerlijke zomerdag, hebben we heerlijk bezoek gehad.
Marjo en haar gezin kwamen op bezoek.
Aangezien het zonnig is hebben we ons kamp buiten opgeslagen en genoten van elkaar en van het weer!
Dit zijn Marjo en ik, en dit zijn de vier meiden bij elkaar.


Nu denken jullie wellicht: waren er geen mannen? Jawel, die waren er wel, maar.....
Lolke was druk aan het maaien, Jilles wilde niet op de foto en Duuk ben ik vergeten op de foto te zetten!!!!
Toen ze kwamen hebben we gezellig zitten kletsen en ik had een lekkere lunch gemaakt met aardbeien, poffertjes, croissantjes, pizzabroodjes, vruchtensap, vers gebakken maisbroodje en nog veel meer!


Wij hebben heerlijk aan tafel zitten smullen en voor de kinderen hadden we een picknickplek gemaakt!
De pizzabroodjes vonden ze wel erg lekker, daar vielen ze ook écht op áán!

En alles is lekker opgesmuld!


Rond een uur of vijf zijn ze vertrokken richting Eindhoven, maar volgende week zien we elkaar al weer, en dat is echte luxe, want door de grote afstand zien we elkaar niet zo vaak!!! We hebben er nu al zin in!!!
Het was weer een dag met een gouden randje, en dat, nadat ik ook al twee heerlijke dagen bij mijn ouders heb doorgebracht samen met de kinderen!
Maar daar blog ik morgen nog wel over!

3 opmerkingen:

Francine zei

GEZELLIG!

Moeten wij ook snel eens doen :-)

Marjo zei

Wat ziet dat er gezellig uit! Ik wou dat ik daar bij was, hihi ;-).
Errug leuke foto's! En een erg fijne dag. Bedankt voor de heerlijke lunch en jullie gastvrijheid!

Liefs,
Marjo

Marjolein zei

Leuk meid, gezellig zo met z'n allen! Eten ziet er heerlijk uit, al die Ned. dingetjes...mmmmh!!