vrijdag, juni 22, 2007

Gaatjes

Van haar beste vriendin had Anouk met haar verjaardag (januari) een bon gekregen om gaatjes te laten prikken. Maar dat vond ze nogal eng, en we hebben het gewoon even laten rusten. Maar deze week werd het ineens weer actueel. En omdat Ylse vannacht hier slaapt, hebben we besloten het vanavond te laten doen.
En ze was dapper, ook al deed het zeer!
Hier krijg ze eerst uitleg over hoe het gaat met het pistool. Ze vertelde later dat ze het toen wel even benauwd kreeg, ze schrok er van.
daarna werd er op haar oren afgetekend waar de gaatjes moesten komen. Dat kon ik me niet meer herinneren van 25 jaar terug toen ik ze kreeg.
PANG!
En dit is het resultaat.
Ze heeft gekozen voor rode knopjes. Zes weken lang, druppelen met sterilon en.... dat is nou wel weer heel vervelend: NIET zwemmen in het buitenwater:-( En dat doet ze zo graag in de zomer, hier achter in de vaart......
Maar Lolke en ik zijn beide van mening dat het met 2 weken en een flinke dot vaseline om het oorbelletje heen, het wel moet kunnen!
Ze is nu erg benieuwd hoe het zal slapen.... we zullen het zien.
Ze zijn vandaag op schoolreisje geweest (helaas niet mee, dus geen foto's) maar nog steeds niet moe!
Ik ga nu even een logeer bedje opzetten en proberen het spul voor 10 uur op bed te krijgen!

o kreeg net van een vriendin foto;s van vertrek en aankomst van schoolreisje, zal ik morgen even over bloggen!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

En heeft ie ook gezegd dat je aan de knopjes moet gaan draaien? Dat is niet prettig, maar dan gaat het niet vastzetten zo werd mij verteld.

Kim vond het lastig slapen en vooral het aan en uitdoen van kleren met een kleine hals was vervelend, dus heel voorzichtig de kleren over haar hoofd halen, dan viel het wel mee:-D

Marjolein zei

Zo hee, stoer hoor Anouk, staat hartstikke leuk meid!! Doe maar voorzichtig met alles, en inderdaad, draaien is wel belangrijk hoor!!

Ben benieuwd naar de foto's, morgen weer even langswippen dus!

Anoniem zei

Ik vind het knap dat je oorbellen hebt, groetjes danique
Ik vind het wel mooi jou oorbeltjes, groetjes britta
Dan is het gister avond toch nog geluk (in Akkrum?).
Knap van jou Anouk en wat een mooie rode steentjes. groetjes Hester
p.s. leuk dat ik op de lijst sta, kon me zelf niet vinden maar ik zocht niet naar mijn eigen naam hahahahaha !

Marjo zei

He, stoere meid! Het is even slikken, maar dan heb je ook wat!
Draaien is inderdaad ook erg belangrijk. Veel plezier ermee.

eliane zei

hee stoer zeg Anouk !! heel dapper dat je het durfde. Nu maar flink druppelen en af en toe draaien en dan gaat het helemaal goedkomen .
Mooie zweerknopjes heb je uitgekozen.
Bij ons ging het niet met een pistool maar met een naald en een kurk......brrrrr