maandag, januari 22, 2007

toch foto's

Ik plaatst toch maar een paar foto's van de verjaardag van Anouk.
Die hebben we tenslotte toch gevierd en daar heeft zij van genoten.
Ze is ook onwijs verwend, zoveel leuke en mooie dingen. Dingen die ze ook graag wilde hebben! Zoals bijvoorbeeld een MP3 speler, maar ook een vet coole bureaulamp en een wekker-radio van opa en oma. En vanuit Singapore een mooie Jaggetz Pop! Helemaal top.
Daarnaast veel van Diddle, Twister, een discolamp, een pen, kleurtjes, etui met allerlei schrijfgerei en nog veel en veel meer!

Ik kreeg Anouk maar niet op de foto terwijl ze de kaarsjes uitblies. Later op de pc zag ik dat Romy en haar vriendinnetje heel hard aan het mee blazen zijn en helemaal trots zijn als de kaarsjes uit zijn:-)

Een disco optreden met de buurjongen en daarna nog een potje Twister!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie meid!
Ik had helemaal vergeten even te feliciteren, bezig met andere dingen.

Heej famke Anouk, geweldich, lokwinske noch mei dyn achtste jierdei. Hast leuke dingen krigen sjoch ik, moai sa!
doechie!!

Marjolein zei

Ziet er gezellig uit Paule, als nog van harte gefeliciteerd met je grote dochter!

jojoco zei

Fijn dat het toch nog een hele gezellige verjaardag was. Dat is het rare he, het gewone leven gaat ook gewoon maar door...

En ik zie inderdaad een bekende zwierrok bij Romy. Het is nu al Lottes lievelings....

Marjo zei

Het leven gaat door ....en in die leeftijd is de verjaardag nog zo belangrijk (dat merk ik wel aan Nine.....). Ze is lekker verwend zo te zien. Grappig die foto's van het uitblazen van de kaarsjes:-)

Maaike zei

Anouk nog van harte gefeliciteerd
het lijkt een prachtige dag geweest te zijn voor je
gr Maaike