vrijdag, januari 26, 2007

Studiedag

Gisteren had ik een studiedag in deze prachtige omgeving:
De bossen van Bakkeveen. Locatie; nieuw Allartsoog. Vroeger een volkshogeschool.
Het is echt geen straf om op deze plek op een creatieve manier bezig te zijn met je loopbaan en je levenslijn......
Een waar cadeautje. En weten jullie wat zo fijn is? Er komen nog 4 van deze dagen!
We moesten op een gegeven moment een opdracht doen in tweetallen waarbij je een aantal vragen met elkaar moest doornemen. En dat hebben we, al lopend door de bossen gedaan. Dan heb je toch een heel ander gesprek dan wanneer je aan tafel met elkaar zit.
Alleen de volgende keer wel de averseerskuon aan, want ik had nu wel hele zere voeten!




4 opmerkingen:

Anoniem zei

Paule,

een prachtige omgeving en ik neem aan dat het reuze plezierig was om daar al wandelend aan een opdracht te werken!! Averseerskuon aantrekken, kan geen kwaad!!
Ik ben gewoon een beetje jalours!!

prettig weekend,
Nanne

eliane zei

wij zijn met het team daar ook een dag geweest en idd een prachtige omgeving, zeker de moeite waard om
te wandelen, maar ja als je vergadert heb je weer minder tijd, misschien moeten wij als team er ook maar weer eens naartoe ........

Marjolein zei

Mooie omgeving, zeker lekker om dat te hebben met een studie dag! Fijn dat je nog 4 van die dagen hebt, iets om naar uit te kijken voor de pauzes dus!

Je@net zei

Wow, dat ziet er inderdaad erg mooi uit!! Kan me voorstellen dat et geen straf was!!