donderdag, december 07, 2006

Little People

Jilles heeft van Sinterklaas de boerderij van Little People gekregen.
Hij had er ook al een paar setjes van en met elkaar is het een heerlijk speelland voor hem!

Vanmorgen toen ze alle drie naar school waren heb ik even huisgehouden en ben stevig aan het opruimen geweest waardoor er voor hem weer ruimte kwam om zijn nieuwe spul neer te zetten.
Ik had de hele boerderij voor hem klaar gezet en uitgestald.

En dat riep om een paar foto's en een blogje:-)

Ik vind dit toch wel het mooiste speelgoed dat er tegenwoordig is te krijgen voor kinderen van 2-5 jaar!

4 opmerkingen:

Francine zei

Ja, vind ik ook. Little people is fantastisch!

Andrea zei

Ja gaaf he? Hier ook de garage, en van Sint de dino's.
Hoewel ik moet zeggen dat de playmobil ook wel errug in trek is, zeker nu ie de grote tractor heeft waar dan weer een ploeg enzo achter kan!

Anoniem zei

Zooo leuk dat little people! Bradley, onze net 3-jarige, is er ook weg van. Hij heet de garage, het reuzenrad en nog wat setjes van Sint gekregen! Geweldig :)

Anoniem zei

Het leek mij ook het mooiste dat er was! Jammergenoeg denkt onze vent daar heel anders over...
Hier staat een parkeergarage te verstoffen, een heel enkele keer mag een knuffeltje in de bus, maar verreweg de meeste tijd is alles weggestopt. Zonde hè?