zondag, november 19, 2006

Dutch Dare #1

Op de site Dutch Dares worden scrappers uitgedaagd om mooie dingen te maken.

Hun eerste uitdaging moest gaan over 'zuinig'.
Ik heb deze uitdaging natuurlijk aangenomen en dit is het geworden:



De journalling:

De kleine opmerkingen tussendoor
De handelingen, de routines, de gewoontes, de mijlpalen

Een duim in de mond
Een klein warm handje (met natte duim) die houvast zoekt in jou hand
De geur van je kind, zo herkenbaar, zo uniek
Een warm lijfje dat net uit bed komt
De favoriete knuffel: Pop Julia
De mooiste tekeningen
Het eerste leesboekje
De stapel Barbies en toebehoren
Alles roze en blauw
Innig gehecht aan prullen, intens verdrietig als ze worden weggegooid

Het zijn deze kleine dingen
Die een kind maken tot wie ze zijn.
Wees zuinig op deze mooie herinneringen.

10 opmerkingen:

Eva zei

ik vind hem geweldig!
inderdaad zijn het de kleine momenten die de grootste herinneringen maken en waar je zuinig op moet zijn!

Anoniem zei

ik vind 'em helemaal prachtig en weer en hele andere benadering van het thema zuinig.

=Marianne= zei

Een prachtige layout, een geweldige foto en wat een mooie tekst. Hij is helemaal top.

Daffie Online zei

Ohhhhh... wat een geweldige interpretatie van "Zuinig" Super!

Anoniem zei

Helemaal mooi!. Misschien ga ik ook wel zoiets gebruiken voor mijn Dare....

Monique zei

Wat een super mooie lo Paule!!

Groetjes, Monique

Marjolein zei

Heel mooi Paule.... ben nog niet aan de dare bezig, weet ook niet of ik em ga doen, maar houd zeker dat blog in de gaten!

Charlotte zei

Hoi Paule,

Wat een mooie lo!!!! Geweldig om te horen dat je zo enthousiast bent! Ook leuk om weer eens een Friese scrapster op het net te ontmoeten trouwens!

Francine zei

Ik vind hem geweldig, wat een leuke interpretatie!!

D@nielle zei

Paule, superleuk dat je hebt meegedaan ! Ik vind jouw versie ook hardstikke goed gevonden !