maandag, september 11, 2006

druk...

ik ben niet onder gedoken, weggelopen ofvertrokken.... nee, gewoon druk!
Alle avonden zitten we in Eagum in de schuur van de burenm, samen met het hele dorp in het dieptste geheim een wagen te bouwen voor het schoolfeest van komende zaterdag!

Dit weekend ben ik naar mijn ouders geweest samen met de kinderen.
Lolke was en is druk, eindelijk kan er gemaaid en gekuild worden..... hoera, de vlag in top! En de trekkers aan de overuren:-)

Ik hoop snel weer een lekkere blog te maken, met veel leuke foto's van het bezoek aan mijn ouders. Het was een prachtig weekend, mooi weer, leuke activiteiten en een lekker etentje!
(Mijn moeder wil het eigenlijk niet weten, maar vandaag is ze 60 geworden!!)

Zaterdag mag Romy diploma zwemmen! Yes! Klaar met B en lekker niet meer naar dat zwembad elke week!

Ik ga nu vliegen naar een vergadering, heb even 4 minuten van de baas gestolen om jullie te laten weten dat ik er wel ben maar ook weer niet...

7 opmerkingen:

Marjolein zei

Ha, ha, meid, je hebt niet elke dag de tijd toch? Ik ook niet hoor. Leuk dat je zo'n gezellig weekend hebt gehad, gefeliciteerd met je moeder!!!
Enne, krijgen we later foto's te zien van jullie werk??

Jolanda zei

Gelukkig, je bent er nog. Ik miste je al op de groep.
Druk, druk, druk, ja......waar ken ik dat van????

Anoniem zei

gelukkig je bent er nog.....je las de mailtjes wel maar ik had nog geen reactie, dat komt nog wel !!
Hopelijk komt de rust weer terug en kom je weer aan jezelf toe en ...scrap je nog eens een foto of zo.
Gefeliciteerd met je moeder !!

liefs eliane

Anoniem zei

Gefeliciteerd! En ehh..neem de tijd, ik blijf toch kijken op je log! `t Is toch geen verplichting.

Anoniem zei

Dan is je moeder bijna net zo oud als mijn vader: die werd in mei 60:-)

Alsnog gefeliciteerd:-)

Anoniem zei

Van harte met je moeder meid! Enne tot zaterdag *grijns* onze Mathijs zwemt af voor C :-))

Marjo zei

Veel succes met het bouwen en afzwemmen en wat al niet meer. Jammer dat je niet op tig plaatsen te gelijk kan zijn, zeker dit weekend...
Liefs,
Marjo