zaterdag, augustus 26, 2006

Back Home

We zijn weer thuis van een weekje Zutphen.
Het was leuk, ontspannen, maar voor de kinderen erg weinig vertier zoals een groot zwembad of een ballenbak / apenkooi. En dus moesten we ook in onze vakantie aan de bak om de kids te vermaken:-) Nee hoor,viel mee!
We zijn zaterdag naar het openlucht museum geweest, was erg leuk. Jaren geleden dat ik er ben geweest.




Zondag hebben we een oud studiegenoot / huisgenoot van ons opgezocht. We hadden elkaar in jaren niet gezien en het was alsof al die jaren er niet tussen hadden gezeten. Het is dan ook een unieke vriendschap!

Maandag zijn we naar het kleine zwembadje van het park geweest en 's middags naar Ballorig (geen foto's).
Dinsdag zijn mijn ouders en oma langs geweest. Gezellig zitten kletsen en daarna wezen eten bij een Pannenkoekenhuis in Voorst.



Daar was ook veel speelplezier voor de kinderen en deze mooie vakantiefoto heb ik daar gemaakt. Ze zaten met zijn drieën in een bootje. Hij is qua kleur gewoon lekker fel en spetterend:-)

Woensdag zijn we naar mijn schoonzusje geweest. Hun oudste dochter was gisteren jarig en wij waren de eerste visite die ze kreeg! De kinderen hebben geholpen met het bakken van de cakejes, waar Silke op zou trakteren.







Donderdag zijn we naar Koningin Julianatoren in Apeldoorn geweest. Dat vonden ze alle drie helemaal geweldig!
Ik heb die dag nog wel even gedacht aan Francine die daar met R naar toe was geweest, en Tanja die ook niet zo heel lang geleden de boel daar onveilig heeft gemaakt:-)
We hebben alles gedaan en gedaan en gedaan. We waren om 17.30 uur ongeveer de laatsten die vertrokken:-)




En gisteren weer naar huis. Inpakken en wegwezen!




Anouk heeft nog even een foto shoot gemaakt van het huisje, was ik helemaal vergeten!



Nog één weekje vrij en dan gaan wij ook weer naar school en aan het werk. Ik krijg de indruk dat de kinderen daar ook wel aan toe zijn. Vooral Anouk is meester in het vervelen momenteel. Ze kon vandaag helaas ook geen enkel vriendinnetje bereiken om even mee te spelen, wel sneu voor haar natuurlijk!

Ik ga nu even een rondje blogs doen en ik geloof dat ik getagged ben bij Francine? Ik zal even kijken!

5 opmerkingen:

Fleur zei

ha leuk dat je er weer bent!
Ondanks dat jullie toch behoorlijk aan de bak moesten (lag ook aan het weer? Als het mooier is dat de kinderen dan ook eerder bij het huisje met bakken water zich vermaken?) klinkt het als een gezellige week. En vakantie is in mijn optiek ook om ongestoord als gezin bij elkaar te zijn en niet afgeleid te worden door de normale dagelijkse dingen (zoals telefoon en computer...en in jullie geval waarschijnlijk ook het boerenbedrijf?).

En misschien ben ik te vroeg en was je nog niet helemaal klaar met deze blog maken, maar waar is die mooie vakantiefoto van de kinders in het bootje??!!

Anoniem zei

Die geweldige vakantiefoto heb je niet geplaatst volgens mij, maar ondanks dat wel leuk om te zien, je reportage en rapportage :)
Nog een weekje voor de kids, voor jou, voor de meester hier. Ik mag maandag alweer aan de bak, voorbereidend werk moet ook gedaan worden... Ik sta te spríngen (NOT).

Doechie!

Anoniem zei

Yeahhhhh...welkom terug meid... zitten schitterende foto's tussen!

Francine zei

Wat een mooi vakantie huisje zeg. Moet nog maar afwachten of wij dat zo treffen (we gaan morgen!).

Koningin Julianatoren is leuk he! precies groot genoeg, precies klein genoeg, gewon helemaal precies genoeg, voor deze leeftijd. R vond dat brandweerspuitgebeuren helemaal geweldig.

Marjolein zei

Welkom terug!! En wat een prachtig huisje zeg!!! Zo te zien hebben jullie wel genoten!