dinsdag, juli 04, 2006

Nieuwe aanwinst

Vanmiddag met Jilles op jacht geweest.
Maar overal: "Nee, uitverkocht!" We werden steeds heter en steeds bozer.
"Mem, ik moat sa'n blaue ha!!" "Ja leave skat, ik wit it, mar se binne der net!!".
Ongeveer 30 kilometer later en 30 graden heter: "JAAAAAAAAAAAAAAAAAa Sju: der!!!!!"
We werden allebei helemaal blij en deden een rondendansje!
De juffrouw van de kassa snapte er helemaal niks van natuurlijk!
Maar wij allebei wel.
Afrekenen en snel in de auto. Vanaf Leeuwarden naar huis, wat een eindeloze rit zeg, vooral met zo iets brandends in je achterbak.
We kwamen tegelijk thuis met Romy die uit school kwam. Anouk was gaan zwemmen bij een buurmeisje, die aan de Idaerder Feart woont. Wat een domkop die Anouk, nou kon ze niet zien wat Jilles en ik gescoord hadden en waar we allebei zo blij mee waren.
Terwijl we bezig waren alles gereed te maken kwam pake langs. Ook hij raakte geheel onder de indruk van onze aankoop.
Hij ging zelfs Silke halen, ons nichtje dat bij hen logeert.
Het was wel even werken, maar met hulp van de 'professor' (thuistaal) en een hele lange slang konden we eindelijk genieten van:

ONS NIEUWE ZWEMBAD!!!
En zeg nou zelf: hij is toch reuze gaaf en groot?

11 opmerkingen:

Andrea zei

Hij is helemaal super!
ben ook zo blij met die van ons, kan me al verheugen op mijn eigen dobberrondje als ze straks op bed liggen ;-)

Anoniem zei

Wow! dat is zeker een groot zwembad. Ook hier geen kleine dit jaar maar een grote, met al heel wat zwemplezier achter de rug!
Succes verzekerd!

Anoniem zei

Super Jilles! Goed uitgezocht, dat was het zoeken waard!
Hij is super groot en cool en gaaf en BLAUW BLAUW BLAUW~
Knuf
Tanja

Anoniem zei

wat een vet gaaf zwembad.
Daar zou ik best een middag in rond willen dobberen, heerlijk met het geloei van de koeien in mijn oren en het groen van het weidse Friese landschap.

als je nog meer van dit soort plaatjes op je site plant, dan nodig ik mijzelf gewoon bij jou uit ;)
Maar helaas nog 3 dagen vergaderen te gaan. :(

Anoniem zei

Zo'n super cool zwembad hebben wij zaterdag ook aangeschaft !! Iets anders maar wel net zo groot. Duurt eventjes voordat er water genoeg in zit .............maar dan .............helaas zelf er nog niet ingelegen. Jij wel Paule ??

groetjes eliane

Anoniem zei

Ik zat helemaal in het verhaal... expres niet naar beneden scrollen om de spanning erin te houden... Het was het waard... wat een superding!

Anoniem zei

Super, lekker groot zeg.......:-)

Fleur zei

Hij is heeeeel gaaf en heeeeel groot!

Anoniem zei

Oooooh wát gaaf zeg!!!

Paule zei

@ Pjirkje: en of we verschil merken bij Jilles, het is echt een ander ventje geworden. Nog wel eigenwijs maar niet meer zo zeurderig en hangerig! Is een goede beslissing geweest.

@Petra: je bnet welkom hoor om langs te komen! Kan alleen geen droog garantie afgeven:-)

Anoniem zei

Hij is machtig mooi! Enne, waar haalde je'm??
Ik ben nieuwsgierig want zoek zelf nog ;)